    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Date: Fri, 15 Jun 2012 14:21:34 +0100
    <jr82km$lcb$1@inews.gazeta.pl> <jr84h9$gq5$1@mx1.internetia.pl>
    <jr86kq$dgl$3@inews.gazeta.pl>
    <4fd79f6f$1$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <jr8779$dgl$9@inews.gazeta.pl> <jr88c4$tnl$1@mx1.internetia.pl>
    <jr88cu$niv$1@inews.gazeta.pl> <jr88sr$h1m$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <t...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1ef1sqdqp71xx$.dlg@lepper.institute.com>
    <s...@t...ceti.pl> <jre7d1$7gn$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>
    <5...@l...institute.com>
    <s...@t...ceti.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 13:09:58 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Dobrze wiedzieć. Co nie zmienia faktu, że wolę mieć pewność że nic się nie
    > pospawa - bo przy beztroskim podłączaniu i odłączaniu pendrive'ów już kilka
    > razy się zdarzyło że system odpalał checkdiska.

    co nie znaczy, że są tam błędy, co najwyżej niezaktualizowane indeksy albo
    journal.
    Przy błedach zapisu windows pokaże dymek, że zapis się nie powiódł - w tych
    rzadkich przypadkach kiedy wyjmie się wtyczkę podczas operacji. Mając
    wątpliwości, zawsze można użyć bezpiecznego usuwania sprzętu. W każdym
    innym przypadku wystarczy odliczyć powiedzmy 5 sekund od ostatniej operacji
    zapisu (czyli np. zapisu dokumentu z Worda czy też zakończenia kopiowania,
    w przypadku Worda należy też zamknąć albo Worda albo sam dokument, żeby
    program usunął tymczasową kopię z katalogu) żeby możba było spokojnie wyjąć
    pendrajwa.
    To jest wlasnie różnica - w MacOS MUSISZ tą ikonkę do kosza przeciągnąć
    (wcześniej zamykając wszystkie okna albo kazując mu pokazać pulpit - to
    jest dopiero niepotrzebna operacja), w Windows MOŻESZ to zrobić.

    > Fajnie, szybciej jest na touchpadzie pojeździć paluchem, znaleźć ikonę
    > i kliknąć niż po prostu wcisnąć ^3. Coraz zabawniejsze teorie masz.

    tak, dokładnie, bo to poruszenie palcami jednej ręki, ctrl+cyfra wymaga
    dwóch

    > Chrzanisz bzdury. Dla mnie brak desktopów był od zawsze największą wadą
    > windowsów. Może dla Ciebie są wydumane, bo korzystasz tylko z trzech
    > programów na krzyż i nie wkurza Cię totalny burdel na desktopie. Ja wolę
    > mieć rzeczy poukładane tematycznie, na każdym ekranie mam to co tam
    > zostawiłem.

    w tym momencie mam odpalone 6 programów, bywa, że i 10, przełączenie to
    poruszenie jednego palca z okolic klawiszy H czy J nad touchpad i tapnięcie
    tym palcem, ruch około 6 cm. JEDNYM PALCEM. Problem? Tym samym zresztą
    palcem którego używam do scrollowania, skalowania okien czy przełączania
    zakładek w Operze.

    > Jasne - razem z danymi które częściowo wpisałeś, wyklikanymi w javascripcie
    > warstwami i stronkami flashowymi na stronie innej niż startowa... Jeszcze
    > jakieś fajne bajki znasz?

    Tak, dokładnie tak. Poza danymi, ale akurat formularze to mi Opera w
    większości wypełnia za mnie.

    > A świat nie kończy się na przeglądarce - jest jeszcze poczta, otwarte
    > dokumenty w których chcę mieć możliwość cofnięcia wprowadzonych właśnie
    > zmian i inne takie fanbojskie zachcianki.

    To się nazywa version magagement, jest w Wordzie. Wystarczy przeczytać
    instrukcję.Aaaaa... zapomniałem, Word na macu jest niekoszerny, trzeba się
    posiłkować protezami jak hibernacja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PC sa nikomu do niczego nie potrzbne tak jak dzisiaj nikt nie potrzebuje