  • Data: 2012-06-15 15:09:58
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 13:22:20 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Ciiii.. bo moje komputery to przeczytają i przestaną pokazywać natychmiast.
    > Nie, nie jest buforowany. Buforowanie zapisu na nośnikach ruchomych jest w
    > windows domyślnie wyłączone.

    Dobrze wiedzieć. Co nie zmienia faktu, że wolę mieć pewność że nic się nie
    pospawa - bo przy beztroskim podłączaniu i odłączaniu pendrive'ów już kilka
    razy się zdarzyło że system odpalał checkdiska.

    > aha aha.. I oczywiscie nie zauważyłeś, że na liście programów pod Alt+tab
    > programy są pogrupowane w kolejności ostatniego użycia,

    Tak, zauważyłem - co sprawia, że jest to jeszcze upierdliwsze. Fajne jak się
    przełączasz między dwoma z 4 programów, ale jak masz odpalonych 5 sesji
    putty to kurwica może trafić gdy próbujesz trafić na odpowiednią.

    > więc bardzo rzadko trzeba wcisnąć więcej niż 2-3 razy a do touchpada jest
    > zazwyczaj bliżej niż do klawisza ctrl?

    Fajnie, szybciej jest na touchpadzie pojeździć paluchem, znaleźć ikonę
    i kliknąć niż po prostu wcisnąć ^3. Coraz zabawniejsze teorie masz.

    > Już bardziej wydumanych powodów przejścia nie mogłeś wymyśleć, naprawdę.
    > Nie stać cię na coś bardziej realistycznego?

    Chrzanisz bzdury. Dla mnie brak desktopów był od zawsze największą wadą
    windowsów. Może dla Ciebie są wydumane, bo korzystasz tylko z trzech
    programów na krzyż i nie wkurza Cię totalny burdel na desktopie. Ja wolę
    mieć rzeczy poukładane tematycznie, na każdym ekranie mam to co tam
    zostawiłem.

    > A ja najnormalniej w świecie zapisuję i wyłączam. Przeglądarka
    > automatycznie odtwarza mi stan sesji sprzed zamknięcia.

    Jasne - razem z danymi które częściowo wpisałeś, wyklikanymi w javascripcie
    warstwami i stronkami flashowymi na stronie innej niż startowa... Jeszcze
    jakieś fajne bajki znasz?

    A świat nie kończy się na przeglądarce - jest jeszcze poczta, otwarte
    dokumenty w których chcę mieć możliwość cofnięcia wprowadzonych właśnie
    zmian i inne takie fanbojskie zachcianki.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944