  • Data: 2012-06-15 10:47:26
    Temat: Re: Przestarzałość wg. Apple
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 07:24:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Strasznego? Nic. Ale były powolne (w win7 już było lepiej), mają spieprzone
    > "wysuwanie dysków" w win7 - trzeba się naklikać i naczekać żeby łaskawie
    > wyświetliły dialog do odłączenia pendrive'a, a przede wszystkim nie mają
    > wirtualnych pulpitów przez co można wścieklicy dostać klepiąc wciąć alt+tab.

    Ale bajki opowiadasz jak jakiś fanboj normalnie. Po pierwsze dysk usb - w
    odróżnieniu od maka właśnie - można po prostu wyjąć, nie klikając w nic. Co
    jest znacznie prostsze i szybsze. Bo windows nie śmieci po dyskach USB tak
    jak mac, który na KAŻDYM pendrajwie robi syf. Odmontowanie urządzeń USB
    jest po to, żeby można było to zrobić, jak nie masz pewności, czy nie
    trwają jakieś operacje na dysku albo do innych urządzeń (np. odmontowując
    Kindle podpięty kablem można go wciąż ładować z komputera i móc przeglądać
    jego zawartość na ekranie Kindle)

    Najbardziej fanbojskie jest twierdzenie, że kliknięcie na przełącznik
    pulpitów jest szybkie, zdrowe i amejzing, a kliknięcie na ikonę programu na
    dolnej belce jest wolne, szkodliwe i passe.
    Poziom twoich argumentów bardzo niebezpiecznie szybuje w dół do poziomu
    Pszemola.

    > Zgadza się, jest całkiem nieźle - choć dopiero pod win7 hibernacja i
    > usypianie działa w 100% prawidłowo. Ale i tak się zdarzają różne kwiatki,
    > problemy z siecią, wariujący firewall, wywalające się programy i konieczność
    > restartu od czasu do czasu "dla higieny osobistej".

    A kto powiedział, że musi się hibernować? Mój XP startuje od zera w 26
    sekund, łącznie ze splashscreenem biosu i zalogowaniem się do systemu. Tyle
    mogę przeżyć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"