  • 11. Data: 2010-07-12 17:04:37
    Temat: Re: Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Do pytajacych o spadek mocy :)

    Autko Escort 1,6 16v 90KM, roznica przy wlaczonej klimie jest kolosalna...

    --
    jarek

  • 12. Data: 2010-07-12 17:08:54
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    Amir wrote:

    > escort 1.8l 16v 115ps
    > z klima tragedia
    >
    > teraz astra II
    > 2.0l 16V
    > z klimą tragedia
    > nie da się wyprzedzac, dopiero na 4-5tys obrotow jedzie
    >

    > oba manuala maja
    > nastepne atuo przez kime ze tak zmula chce kupic 3.0l
    >
    > i teraz mnie zaciekawil temat czy to kwestia
    > manulanej klimy t ylko ta zmuła?

    Chyba masz jakies zepsute te samochody.
    W zony Punto II 1.2 8V, 60 KM, owszem czuc spadek mocy
    ale nie ma jakiejs wielkiej tragedii... w moim 1.9 TDI nie odczuwam
    zadnego spadku mocy - no ale czasow na 1/4 mili z klima i bez sobie
    nie porownywalem.

  • 13. Data: 2010-07-12 17:21:57
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 12 lip 2010 o 17:04 GMT, Jarek Pudelko napisał(a):

    > Do pytajacych o spadek mocy :)
    >
    > Autko Escort 1,6 16v 90KM, roznica przy wlaczonej klimie jest kolosalna...

    Tez potwierdzam, jezdzilem kiedys takim, i kolosalna roznica, z tego co
    widze to moze problem wlasnie scortow? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 14. Data: 2010-07-12 17:45:04
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 16:41:14 +0200, Amir napisał(a):

    > teraz astra II
    > 2.0l 16V
    > z klimą tragedia
    > nie da się wyprzedzac, dopiero na 4-5tys obrotow jedzie

    Ma jakieś 150 KM więc chyba jednak spręarka musiała być zatarta że stawiała
    takie opory silnikowi. Silniki 16V Opla dopiero po 3,5 tyś zaczynają się
    zbierać.
    Ja natomiast mając tylko 100 KM nie czuję wielkiej różnicy czy mam
    załączoną klimę czy nie.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 15. Data: 2010-07-12 17:48:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > jelcz z naczepą :)? śmieszą mnie takie opinie, że się nie da jechać jak
    > klima włączona. Ja jeździłem parę dni saxo z klimą silnik diesel ok 55KM
    > ma i jakoś dawałem radę bez najmniejszego problemu.

    Tak samo, jak ludzie "daja rade" przezyc za 800zl miesiecznie z cala
    rodzina. Pytanie, po cholere tak sie meczyc?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-07-12 17:49:52
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    > To ja nie wiem, czy punto, czy saab, czy saxo nie czuje żadnej różnicy.
    > Ale wszystkie to diesle.

    Ty nie widzisz? Ja mam dupowóz ważący 1,6 tony z silnikiem tylko 164KM i
    automatyczną klimatyzacją.
    Jak jest taki gorąc jak teraz, tym autem na 5 biegu nie ma co wyprzedzać.
    Jest zauważalne zmniejszenie przyspieszenia, spod świateł nie da się z
    piskiem opon odjechać.

  • 17. Data: 2010-07-12 18:57:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-07-12 17:49, m pisze:

> [...]
    > Jak jest taki gorąc jak teraz, tym autem na 5 biegu nie ma co wyprzedzać.
    > Jest zauważalne zmniejszenie przyspieszenia, spod świateł nie da się z

    Skrzynię biegów chyba też masz automatyczną, skoro 164 km nie dasz rady
    ruszyć z piskiem. Moje 86 km i 1150 kg + 2-3 osoby na pokładzie daje radę.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2010-07-12 19:40:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i1fdjf$8dj$1@news.onet.pl m <...@n...pq> pisze:

> [...]
    > Jak jest taki gorąc jak teraz, tym autem na 5 biegu nie ma co wyprzedzać.
    > Jest zauważalne zmniejszenie przyspieszenia, spod świateł nie da się z
    Może to dobrze?
    Jak wiadomo - gdy opona gwizda, to kierowca pi***...

    --
    Jotte

  • 19. Data: 2010-07-12 19:52:05
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    m pisze:

> [...]
    > automatyczną klimatyzacją.
    > Jak jest taki gorąc jak teraz, tym autem na 5 biegu nie ma co wyprzedzać.
    to zdejmij tekturkę z chłodnicy powietrza doładowanego.

    > Jest zauważalne zmniejszenie przyspieszenia, spod świateł nie da się z
    > piskiem opon odjechać.

    ile mocy zabiera klima z tych 164 koni? Ile mocy może przenieść taki
    paseczek jakim jest ona napędzana? 5 koni? 10?

    ToMasz

  • 20. Data: 2010-07-12 20:01:03
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Mialem manuala, teraz mam klimatronik - w zasadzie przy takiej pogodzie
    > jedno i drugie caly czas musi dmuchac zimnym chyba, ze masz super
    > atermiczne szyby :)

    Domyslam sie ze obie musza dzialac, ale boje sie ze trzeba bedzie
    manipulowac przez pierwsze 10 minut, jak sie bedzie stopniowo schladzac,
    to ciagle zmniejszac nawiew itp... Z 2-giej strony podobna sytuacja zima
    tylko odwrotnie :) Jednak taki klimatronik to wygoda...

    > O tym, ze przy wlaczonym manualu w 90 konnym silniku praktycznie nie da
    > sie jechac to w ogole nie bede wspominal :)

    Mam 110 KM i nie czuje najmniejszej roznicy czy klima dziala czy nie,
    moze jak ktos ponizej zauwazyl, to kwestia tego czy to benzyna czy
    dizel? To tez ciekawy trop bo teraz dla odmiany sklanialem sie w
    kierunku benzyny.

    Pozdr.