eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePrzesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 182

  • 71. Data: 2009-10-12 14:26:01
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
    news:havdfo$ned$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > The_EaGle pisze:
    >
    >>
    >> Wiesz co, to troszkę tak jak by na twoim przykładzie cała teoria
    >> motoryzacji miała się opierać ;)
    >
    >> Nie ma siły żeby gaźnik mógł być dokładniejszy od wtrysku choćby nie wiem
    >> jaki przykład podasz :) to wynika z zasady działania gaźnika i wtrysku a
    >> także z takiego przedmiotu jaki zaliczali wszyscy którzy byli na
    >> polibudzie jak teoria sterowania. Do dobrego regulowania potrzebna jest
    >> pętla zwrotna a ta we wtrysku występuje zawsze.
    >
    > Petla zwrotna i lambda byla zawsze w motocyklach ?
    >
    > Cos nie bardzo wg mojej pamieci.
    >
    > Z motocyklami i lambda byl jeden konstrukcyjny problem, pomysl jaki ?
    >
    Zaprawde chcesz akademickiej dyskusji, Jasiu? Pytamboniewiem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
    Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj
    NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta


  • 72. Data: 2009-10-12 19:20:54
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się
    > najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie ABS.

    [ciach]

    >
    > Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy
    > CBR600RR z C-ABS i bez.
    >
    > Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry
    > jak ten. Tutaj chodzi jednak o
    > demonstrację pewnego pomysłu...


    To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego
    wyszkolenia kierowcy.
    Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.

    BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
    komputerowych.
    Trzymaj się tego.

    Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już
    było za 10punktów, a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.
    Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za
    manipulacje nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.
    Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
    quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 73. Data: 2009-10-12 19:24:39
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:hatbte$rha$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:636f3f91-f248-447f-b798-53b2666808e0@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    >
    >> Tak, padla mi przekladnia. 24 kkm. Jak dla mnie to wada motocykla/
    >> procedur serwisowych. I nie jestem jedyny z takim problemem. Nowa -
    >> 6
    >> kzl.
    >
    >
    >
    > Motór był wczesniej serwisowany? Czy to był Twój motór od nowości?

    Ale czytasz czasem, czy tylko piszesz?
    Było o tym w dwóch OIDP wątkach.


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj


  • 74. Data: 2009-10-12 20:27:35
    Temat: [OT][NTG]Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    The_EaGle wrote:

    > Sam potwierdziłeś to co miałem na myśli. Ilość spalonego paliwa jest
    > wprost proporcjonalna do ilości CO2. W związku z tym że mamy ekoidiotów
    > na każdym korku to CO2 traktują także jako niepożądany gaz. Zgadzam się
    [...]

    Tu masz o ekoidiotach:
    http://blogi.ifin24.pl/trystero/2009/10/11/oswiadcze
    nie-producentow-i-przetworcow-paliw-kopalnych/

    Pozdrawiam,
    zarafiq


  • 75. Data: 2009-10-13 06:43:24
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: Marek Borowski <m...@l...com>

    Kuczu wrote:
    >
    > A mi sie zdaje ze chlopcy mowiac wtrysk w moto widza wtrysk w aucie.
    > Tyle ze w aucie jest na ogol jedna przepustnica, wspolny dolot i tylko
    > wtryskiwacze sa oddzielnie dla kazdego cylindra. A w motocyklach nie ma
    > tak latwo.
    >
    >
    No wreszcie jakas senswowna wypowiedz. Co nie zmienia faktu i wtrysk
    jest generalnie lepszy.

    Pozdr

    Marek


  • 76. Data: 2009-10-13 06:51:07
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "smoq" <p...@p...fm>


    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:havvj2$nri$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się najnowszymi
    >> osiągnięciami w dziedzinie ABS.
    >
    > [ciach]
    >
    >>
    >> Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy CBR600RR z
    >> C-ABS i bez.
    >>
    >> Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry jak ten.
    >> Tutaj chodzi jednak o
    >> demonstrację pewnego pomysłu...
    >
    >
    > To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego wyszkolenia
    > kierowcy.
    > Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.
    >
    > BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
    > komputerowych.
    > Trzymaj się tego.
    >
    > Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już było za
    > 10punktów, a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.
    > Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za manipulacje
    > nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.
    > Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
    > quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.
    >

    Jasio skąd w Tobie tyle agresji?? Mnie objechałeś w innym wątku za nieczytanie
    grupy, teraz Fv-ała objeżdżasz za inne rzeczy? Ty masz tak na codzień czy tylko
    na preclach tak sie uskuteczniasz?

    --
    pzdr smoq



  • 77. Data: 2009-10-13 06:57:42
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "smoq" <p...@p...fm>


    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:hauifu$e61$2@inews.gazeta.pl...
    > The_EaGle wrote:
    >> fv pisze:
    >>
    >>> b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
    >>> przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning
    >>
    >> Zaletą wtrysku jest przede wszystkim mniejsze spalanie.
    >
    > Powiedz to mojemu Suzuki, które bez problemu zjada 8,5l na 100. Słyszałeś
    > kiedyś żeby gaźnikowy B6
    > albo Jajko tyle paliły?
    >

    Moje Suzuki R4 na wtrysku przy prędkosciach turystycznych ~ 140 kmh nie chce
    spalic wiecej niz 7 litrow, zwykle kolo 6. Powyzej 200 oczywiscie to inna bajka.
    Więc pewnie coś nie tak masz w swoim suzuki.


    --
    pzdr smoq
    VZR1800; GSX1300R



  • 78. Data: 2009-10-13 07:14:22
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>


    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    news:hav0i3$7d4$1@news.onet.pl...
    > Monster pisze:
    >> Leszek Karlik pisze:
    >>
    >>> Więc dla starych ABSów to prawda że najlepiej hamować na granicy
    >>> zadziałania,
    >
    >> Co do nowego systemu,ciekawi mnie jedna rzecz-chętnie zobaczyłbym jak to
    >> cudo sprawdza się w zakręcie.
    >
    > W pierwszym czy w ewentualnych nastepnych?

    Czy ten ABS-C Hondy jest ewenementem na rynku?
    Czemu jest aż tak wyraźnie lepszy od konkurencyjnych?
    Czy konkurencja nie zaczęła się wzorować na rozwiązaniu Hondy?

    MN


  • 79. Data: 2009-10-13 07:15:44
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:
    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    > news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się
    >> najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie ABS.

    >> Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy
    >> CBR600RR z C-ABS i bez.
    >>
    >> Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry
    >> jak ten. Tutaj chodzi jednak o
    >> demonstrację pewnego pomysłu...
    >
    >
    > To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego
    > wyszkolenia kierowcy.

    Tak. Przy tym rodzaju ABS nie ma co dyskutować - warto go mieć.

    > Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.

    Tak.

    > BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
    > komputerowych.
    > Trzymaj się tego.

    Ale w jaki sposób chcesz mi zabronić pisać na grupę?

    > Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już
    > było za 10punktów,

    To teraz ja mogę śmiało napisać: zainteresuj się tuningiem chociaż na poziomie gier
    komputerowych.

    > a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.

    Już tak mam ;-)

    > Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za
    > manipulacje nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.

    Słuchaj, jak ktoś ma złą wolę to i za "dzień dobry" potrafi w ryj dać. Właśnie coś
    takiego teraz
    robisz...

    > Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
    > quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.

    Co nie zmienia faktu, że z palcem w d** zahamowałbym na mokrym mając taki ABS lepiej
    niż np. ty nie
    mając tego ABS. Nie rozumiem dlaczego to twierdzenie budzi kontrowersje... Może
    wynika to z faktu,
    że do tej pory miałeś dużo szczęścia przy hamowaniu na mokrym?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0


  • 80. Data: 2009-10-13 07:20:41
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: fv <f...@c...com>

    Marcin N wrote:
    > Czy ten ABS-C Hondy jest ewenementem na rynku?

    Tak.

    > Czemu jest aż tak wyraźnie lepszy od konkurencyjnych?

    Bo Hondzie zależało na tym aby tak było. Firma ta przyzwyczaiła już motocyklistów, że
    potrafi kiedy
    chce.

    > Czy konkurencja nie zaczęła się wzorować na rozwiązaniu Hondy?

    Obawiam się, że na razie jest to chronione patentem ;-)

    Poza tym, poczytaj grupę - co niektórzy są tak święcie przekonani o swoich
    umiejętnościach i
    szczęściu, że ABS traktują nieomalże jak breloczek do kluczyków. Przy takim
    podejściu, inne firmy
    nie _muszą_ mieć takiego ABS.

    Możliwe też, że jest to rozwiązanie po prostu zarąbiście drogie.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 19


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: