-
71. Data: 2009-10-12 14:26:01
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Kefir" <k...@r...pl>
Elou!
"KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message
news:havdfo$ned$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> The_EaGle pisze:
>
>>
>> Wiesz co, to troszkę tak jak by na twoim przykładzie cała teoria
>> motoryzacji miała się opierać ;)
>
>> Nie ma siły żeby gaźnik mógł być dokładniejszy od wtrysku choćby nie wiem
>> jaki przykład podasz :) to wynika z zasady działania gaźnika i wtrysku a
>> także z takiego przedmiotu jaki zaliczali wszyscy którzy byli na
>> polibudzie jak teoria sterowania. Do dobrego regulowania potrzebna jest
>> pętla zwrotna a ta we wtrysku występuje zawsze.
>
> Petla zwrotna i lambda byla zawsze w motocyklach ?
>
> Cos nie bardzo wg mojej pamieci.
>
> Z motocyklami i lambda byl jeden konstrukcyjny problem, pomysl jaki ?
>
Zaprawde chcesz akademickiej dyskusji, Jasiu? Pytamboniewiem ;)
--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
-
72. Data: 2009-10-12 19:20:54
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...
> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się
> najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie ABS.
[ciach]
>
> Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy
> CBR600RR z C-ABS i bez.
>
> Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry
> jak ten. Tutaj chodzi jednak o
> demonstrację pewnego pomysłu...
To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego
wyszkolenia kierowcy.
Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.
BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
komputerowych.
Trzymaj się tego.
Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już
było za 10punktów, a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.
Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za
manipulacje nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.
Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
73. Data: 2009-10-12 19:24:39
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Jasio" <b...@g...pl>
Użytkownik "smoq" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości news:hatbte$rha$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
> news:636f3f91-f248-447f-b798-53b2666808e0@l13g2000yq
b.googlegroups.com...
>
>> Tak, padla mi przekladnia. 24 kkm. Jak dla mnie to wada motocykla/
>> procedur serwisowych. I nie jestem jedyny z takim problemem. Nowa -
>> 6
>> kzl.
>
>
>
> Motór był wczesniej serwisowany? Czy to był Twój motór od nowości?
Ale czytasz czasem, czy tylko piszesz?
Było o tym w dwóch OIDP wątkach.
--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
74. Data: 2009-10-12 20:27:35
Temat: [OT][NTG]Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>
The_EaGle wrote:
> Sam potwierdziłeś to co miałem na myśli. Ilość spalonego paliwa jest
> wprost proporcjonalna do ilości CO2. W związku z tym że mamy ekoidiotów
> na każdym korku to CO2 traktują także jako niepożądany gaz. Zgadzam się
[...]
Tu masz o ekoidiotach:
http://blogi.ifin24.pl/trystero/2009/10/11/oswiadcze
nie-producentow-i-przetworcow-paliw-kopalnych/
Pozdrawiam,
zarafiq
-
75. Data: 2009-10-13 06:43:24
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: Marek Borowski <m...@l...com>
Kuczu wrote:
>
> A mi sie zdaje ze chlopcy mowiac wtrysk w moto widza wtrysk w aucie.
> Tyle ze w aucie jest na ogol jedna przepustnica, wspolny dolot i tylko
> wtryskiwacze sa oddzielnie dla kazdego cylindra. A w motocyklach nie ma
> tak latwo.
>
>
No wreszcie jakas senswowna wypowiedz. Co nie zmienia faktu i wtrysk
jest generalnie lepszy.
Pozdr
Marek
-
76. Data: 2009-10-13 06:51:07
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "smoq" <p...@p...fm>
Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
news:havvj2$nri$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
> news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się najnowszymi
>> osiągnięciami w dziedzinie ABS.
>
> [ciach]
>
>>
>> Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy CBR600RR z
>> C-ABS i bez.
>>
>> Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry jak ten.
>> Tutaj chodzi jednak o
>> demonstrację pewnego pomysłu...
>
>
> To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego wyszkolenia
> kierowcy.
> Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.
>
> BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
> komputerowych.
> Trzymaj się tego.
>
> Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już było za
> 10punktów, a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.
> Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za manipulacje
> nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.
> Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
> quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.
>
Jasio skąd w Tobie tyle agresji?? Mnie objechałeś w innym wątku za nieczytanie
grupy, teraz Fv-ała objeżdżasz za inne rzeczy? Ty masz tak na codzień czy tylko
na preclach tak sie uskuteczniasz?
--
pzdr smoq
-
77. Data: 2009-10-13 06:57:42
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "smoq" <p...@p...fm>
Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
news:hauifu$e61$2@inews.gazeta.pl...
> The_EaGle wrote:
>> fv pisze:
>>
>>> b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
>>> przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning
>>
>> Zaletą wtrysku jest przede wszystkim mniejsze spalanie.
>
> Powiedz to mojemu Suzuki, które bez problemu zjada 8,5l na 100. Słyszałeś
> kiedyś żeby gaźnikowy B6
> albo Jajko tyle paliły?
>
Moje Suzuki R4 na wtrysku przy prędkosciach turystycznych ~ 140 kmh nie chce
spalic wiecej niz 7 litrow, zwykle kolo 6. Powyzej 200 oczywiscie to inna bajka.
Więc pewnie coś nie tak masz w swoim suzuki.
--
pzdr smoq
VZR1800; GSX1300R
-
78. Data: 2009-10-13 07:14:22
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
news:hav0i3$7d4$1@news.onet.pl...
> Monster pisze:
>> Leszek Karlik pisze:
>>
>>> Więc dla starych ABSów to prawda że najlepiej hamować na granicy
>>> zadziałania,
>
>> Co do nowego systemu,ciekawi mnie jedna rzecz-chętnie zobaczyłbym jak to
>> cudo sprawdza się w zakręcie.
>
> W pierwszym czy w ewentualnych nastepnych?
Czy ten ABS-C Hondy jest ewenementem na rynku?
Czemu jest aż tak wyraźnie lepszy od konkurencyjnych?
Czy konkurencja nie zaczęła się wzorować na rozwiązaniu Hondy?
MN
-
79. Data: 2009-10-13 07:15:44
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: fv <f...@c...com>
Jasio wrote:
> Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
> news:hauqjr$hip$1@inews.gazeta.pl...
>
>> Proszę, obejrzyj filmik który wkleił Gildor. Zainteresuj się
>> najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie ABS.
>> Dla nieklikających: porównanie drogi hamowania na mokrym Hondy
>> CBR600RR z C-ABS i bez.
>>
>> Tak, wiem że to nieuczciwy argument bo nie każdy ABS jest tak dobry
>> jak ten. Tutaj chodzi jednak o
>> demonstrację pewnego pomysłu...
>
>
> To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego
> wyszkolenia kierowcy.
Tak. Przy tym rodzaju ABS nie ma co dyskutować - warto go mieć.
> Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.
Tak.
> BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
> komputerowych.
> Trzymaj się tego.
Ale w jaki sposób chcesz mi zabronić pisać na grupę?
> Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już
> było za 10punktów,
To teraz ja mogę śmiało napisać: zainteresuj się tuningiem chociaż na poziomie gier
komputerowych.
> a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.
Już tak mam ;-)
> Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za
> manipulacje nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.
Słuchaj, jak ktoś ma złą wolę to i za "dzień dobry" potrafi w ryj dać. Właśnie coś
takiego teraz
robisz...
> Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
> quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.
Co nie zmienia faktu, że z palcem w d** zahamowałbym na mokrym mając taki ABS lepiej
niż np. ty nie
mając tego ABS. Nie rozumiem dlaczego to twierdzenie budzi kontrowersje... Może
wynika to z faktu,
że do tej pory miałeś dużo szczęścia przy hamowaniu na mokrym?
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0
-
80. Data: 2009-10-13 07:20:41
Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
Od: fv <f...@c...com>
Marcin N wrote:
> Czy ten ABS-C Hondy jest ewenementem na rynku?
Tak.
> Czemu jest aż tak wyraźnie lepszy od konkurencyjnych?
Bo Hondzie zależało na tym aby tak było. Firma ta przyzwyczaiła już motocyklistów, że
potrafi kiedy
chce.
> Czy konkurencja nie zaczęła się wzorować na rozwiązaniu Hondy?
Obawiam się, że na razie jest to chronione patentem ;-)
Poza tym, poczytaj grupę - co niektórzy są tak święcie przekonani o swoich
umiejętnościach i
szczęściu, że ABS traktują nieomalże jak breloczek do kluczyków. Przy takim
podejściu, inne firmy
nie _muszą_ mieć takiego ABS.
Możliwe też, że jest to rozwiązanie po prostu zarąbiście drogie.
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL
Moto: Suzuki GSX 650F
Auto: Nissan Primera 2,0