    From: fv <f...@c...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Date: Tue, 13 Oct 2009 09:15:44 +0200

    Jasio wrote:
    > Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości

    > To jest _pierwszy_ ABS, który jest wyraźnie lepszy od dobrego
    > wyszkolenia kierowcy.

    Tak. Przy tym rodzaju ABS nie ma co dyskutować - warto go mieć.

    > Jest tak dobry, że ostatnio był używany przez zawodowca na torze.

    Tak.

    > BTW W innym wątku napisałeś, że fantazję wolisz realizować w grach
    > komputerowych.
    > Trzymaj się tego.

    Ale w jaki sposób chcesz mi zabronić pisać na grupę?

    > Bo chiptuning jako zaleta w porównaniu do zwykłej wymiany dysz to już
    > było za 10punktów,

    To teraz ja mogę śmiało napisać: zainteresuj się tuningiem chociaż na poziomie gier
    komputerowych.

    > a potem zacząłeś pogrążać się jeszcze bardziej.

    Już tak mam ;-)

    > Tak zestawiłem cytaty z jednej wypowiedzi, żebyś widział co za
    > manipulacje nieudolnie próbujesz tu uskuteczniać.

    Słuchaj, jak ktoś ma złą wolę to i za "dzień dobry" potrafi w ryj dać. Właśnie coś
    takiego teraz
    robisz...

    > Najnowsze osiągnięcia w dziedzinie ABS to akurat do Twojego ABSu w
    > quasibandicie to niebo a ziemia, kolego szanowny.

    Co nie zmienia faktu, że z palcem w d** zahamowałbym na mokrym mając taki ABS lepiej
    niż np. ty nie
    mając tego ABS. Nie rozumiem dlaczego to twierdzenie budzi kontrowersje... Może
    wynika to z faktu,
    że do tej pory miałeś dużo szczęścia przy hamowaniu na mokrym?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL