  • Data: 2010-09-07 17:44:19
    Temat: Re: Przesiadka z Pentaxa na Nikona - jest sens?
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 19:21, "kurdybanek" <k...@n...plt> wrote:
    > Poleciłbym Ci z innej marki:
    > Canon 50d (albo używany 40d) + 100-400 L IS.
    > Choć do zdjęć w locie, najfajnieszym obiektywem jest zdecydowanie 400/5.6 L
    > = superszybki AF z ogranicznikiem od 8,5 metra, cieniutki tubus obiektywu
    > nie męczący w uchwycie.

    Przyznaję, że systemu Canona nie znam prawie w ogóle, ale o 100-400
    słyszałem oczywiście :)

    Widzę tu jednak dwa problemy:
    - cena przekraczająca mój napięty budżet
    - 50d to duże i ciężkie body, kiepsko widzę noszenie tego w wysokich
    górach (musiałbym kupić jakieś drugie mniejsze body no i znowu
    rozbijam się tutaj o budżet).

    Gdyby nie to, 100-400 byłoby po prostu idealne :)

    Pozdrawiam, Tomek