  • Data: 2012-02-14 20:39:46
    Temat: Re: Przesiadka symbian android
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2012 17:17, Tomek pisze:

    > To co ważne to że Android nie jest jedynym systemem, który to umie.
    > Przecież w symbianie jest dokładnie tak samo.

    Od kiedy? Bo to była największa bolączka telefonów z Symbianem, których
    wcześniej używałem (zanim przesiadłem się na Androida): Nokia E61i, E65,
    E71, E72. E61i i E65 nie pamiętam, jak to nie działało. W E71 trzeba
    było zainstalować jakiś płatny program do definiowania grup połączeń
    (Psiloc Connect). W E72 pojawiła się "namiastka" w postaci definiowanych
    grup połączeń, ale cóż z tego, skoro telefon nie przełączał się
    automatycznie z 3G na WiFi w trakcie trwającego połączenia. Co więcej, w
    aplikacji e-mail można było wybrać jako połączenie grupę, ale tylko pod
    warunkiem, że korzystało się z nonsensownego Nokia Mail albo
    synchronizacji Exchange. Przy użyciu "wieśniackiego IMAP" (ROTFL swoją
    drogą) do wyboru był jeden konkretny punkt dostępu, więc albo połączenie
    3G, albo konkretne WiFi, albo za każdym razem ręczny wybór połączenia...

    Pozdrawiam,
    Marek