  • Data: 2012-02-15 21:26:29
    Temat: Re: Przesiadka symbian android
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.02.2012 13:56, Tomek pisze:

    > Np n8 od 2 lat. Podejrzewam, że wiekszość s60v5 i s^3 ma to fabrycznie,

    Zatrzymałem się na etapie E-Series S60v3FP2.

    > we wcześniejszych symbianach wystarczyło dograć jakiegoś wifi connecta.

    Nie do końca. Bezpłatne za bardzo nie chciały działać (używałem czegoś
    co nazywało się bodajże DeviceScape - udawało punkt dostępu WiFi, oraz
    SmartConnect - udawało punkt dostępu typu APN). Część aplikacji (np.
    wbudowany klient SIP) nie działało z takim ustrojstwem. Część pozwalała
    wybrać TYLKO połączenie WiFi (więc odpadał SmartConnect), część TYLKO
    transfer danych po sieci (więc mógł działać TYLKO SmartConnect). W
    dodatku SmartConnect na E71 działał mi średnio 2-3 dni, potem przestawał
    w ogóle się łączyć, musiałem zrestartować telefon (albo ubijać proces).

    Pozdrawiam,
    Marek