  • 11. Data: 2012-04-19 14:11:37
    Temat: Re: Przerost formy nad treścią
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 12:59, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Kierowca. Na suchym asfalcie, przy tych prędkościah i mocach AWD jest
    > zbędne.

    Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-04-19 14:16:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

    I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można
    zahamować na 4 metrach na śniegu.

  • 13. Data: 2012-04-19 14:27:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 13:16, to wrote:
    > begin kamil

    > I to nawet bez szpery czyli 1WD! A jak się wyłączy ABS, to można
    > zahamować na 4 metrach na śniegu.

    Ale tylko na slickach z węża ogrodowego!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-19 18:08:35
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-19 14:11, kamil wrote:

    > Mówisz, że przy 300-360Km wystarczy spokojnie FWD? No prosze cię.

    Zdajesz sobie sprawę, z tego jak dobrą trakcję potrafi dać slick ? Chyba
    niebardzo.

    No i kto powiedział, że koniecznie FWD ? Ja akurat domyślnie pisałęm o RWD.

    PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd
    na jedną oś wystarczy.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 15. Data: 2012-04-19 18:21:53
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-19 18:08, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

> [...]
    >
    > PS: Pamiętaj, że rozmawiamy o prędkościach ~70-250. Bez problemu napęd

    Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
    Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...

    Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2012-04-20 08:28:19
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-04-19 14:06, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > M3
    > http://www.youtube.com/watch?v=T-WSv-rOojk&feature=r
    elated

    > Patrząć po mijacnych kierowcach, to nie bardzo mają oni pojęcie jak
    > jechać po torze.

    Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają.
    Albo wszystko na raz.
    Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2012-04-20 09:07:45
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > <flejm mode> Kierowca pizda, czy może jednak nie zawsze AWD góruje? ;)
    > </flejm mode>

    A to jest jakis wyścig, czy kolesie tak po prostu sobie kręca kółka po
    torze? :)

    --
    Pzdr! E90

  • 18. Data: 2012-04-20 11:48:38
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/04/2012 07:28, LEPEK wrote:

    elated

    > Albo puszczają to M3. Albo zawieszenie, silnik i opony im nie pozwalają.
    > Albo wszystko na raz.
    > Chociaż 4:50 pan w białej Integrze to się chyba zagapił ;)

    Raczej jak każdy track-day, ten w zasadach ma wyraźnie napisane "żadnych
    wyścigów, albo będzie zakaz wstepu", więc puszczają jadących szybciej.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-04-20 11:50:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/04/2012 17:21, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Ponadto, patrz pan... 750KM, "tylko" RWD i najszybsze okrążenie na
    > Nurburgring. Jak to możliwe, przecież bez AWD się nie da...
    >
    > Polecam zobaczyć - bardzo ładnie gość jedzie :-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=YPd0ATqvoJM

    Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
    o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-04-20 14:44:54
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-20 11:50, kamil wrote:

    > Nie porównuj samochodu zbudowanego wyłącznie po to, żeby przejechać Ring
    > o 0.5 sekundy szybciej do seryjnych..

    Ale jak on to zrobił ? Przecież bez AWD się nie da ?

    Weź dowolne BMW (nawet 335i ma już ponad 300KM), Porsche, Ferrari,
    Zondę, Astona Martina, Koenigsegga itp. Bez problemu mają ponad 300,
    400, 500KM i napęd na jedną oś. Dziwnym trafem bez problemu dają radę w
    takich warunkach.

    Czas najwyższy, abyś przestał opowiadać bzdury o konieczności posiadania
    AWD, które w tych warunkach jedynie pogarsza osiągi.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik