  • Data: 2013-03-11 12:45:36
    Temat: Re: Przeróbka statywu - pytanie do majsterkowiczów
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-11 12:09, Slon pisze:

    > Dodaj, ze wilu sprzdawcow w bolandii.

    Taaa... kiedyś podchodziłem do języka z zachowaniem puryzmu. Jednakże
    obserwuję również jak błędy językowe zaczynają być powszechne aż w końcu
    stają się zalegalizowane. Odpuściłem więc sobie.

    > A ty zaczynajacy sie interesowac fotografia, musisz powtarzac po nich
    > imbecylne okreslenia sprzetu, zamiast stosowac poprawne nazewnictwo.

    Ale w takim przypadku nigdy nie kupiłbym stojaka oświetleniowego bo w
    naszym kraju nie sprzedaje się takich rzeczy :-D

    > Powszechnie w bolandii nazywa aie tez tanie obiektywy kitowymi,
    > to chyba od polskiego kitu czyli tandety a nie od zestawu jak to okresla
    > angielskie slowo kit.

    hahaha - masz rację. Jakiś czas temu skrytykowałem czyjąś wypowiedź za
    taką interpretację :-D

    > Oba rozwiazania przystosowane sa do srednicy 5/8"
    > Wymiana koncowek jest latwiejsza i umozliwia obracanie nimi,
    > bez obracania stojaka, co czasami bywa dosc klopotliwe.
    >
    > Jest to rozwiazanie duo praktyczniejsze i mozna dokupic oryginalne
    > koncowki do takich stojakow.
    > W linkach ktore podalem, znajdziesz duzo takich rzeczy.

    Ha! Dobre! Jeszcze nie zabrałem się za przeróbki więc każda uwaga jest
    cenna. Zaraz poczytam sobie.

    Marek