  • 31. Data: 2010-07-11 04:14:24
    Temat: Re: Przeróbka anglika
    Od: JD <j...@g...com>

  • 32. Data: 2010-07-11 06:18:06
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 33. Data: 2010-07-11 16:49:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan007" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i1b3t6$ee1$1@news.onet.pl...
    > Moim zdaniem nieco przesadzasz. Wyprzedzanie traktoru czy rowerzysty,
    > omijanie autobusu stojacego na przystanku czy zepsutego samochodu bedzie
    > uciazliwe w samochodzie z kierownica po "zlej" stronie. Nawet prosty
    > skret w lewo - bedziesz musial czekac az pojazdy przed Toba pojada zebys
    > widzial czy nic z przeciwka nie jedzie. Pewnie, mozesz czekac az cala
    > droga jest pusta ale czy nie lepiej kupic samochod ktory nadaje sie do
    > normalnej i bezpiecznej jazdy?

    Zrozum, że on JUŻ MA taki samochód. Już nim jeździ.
    Teraz już tylko dorabia sobie ideologię do tego co ma aby czuć się lepiej
    po błędzie jaki zrobił.

  • 34. Data: 2010-07-12 09:06:20
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 00:53:15 -0700 (PDT), JD napisał(a):

    > Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc
    > przypadki kiedy *musialem* kogos w tym roku wyprzedzic.
    >
    > Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od
    > autobusu i pustym pasie z przeciwka.

    A skąd będziesz wiedział, czy pas z przeciwka jest pusty, skoro siedzisz
    przy poboczu, a widok zasłania Ci dupa autobusu?

    --
    Yakhub

  • 35. Data: 2010-07-12 09:26:11
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-09 14:40, Tata pisze:
    > Jaki anglik, samochód oczywiście, jest fabrycznie przystosowany do
    > przeróbki na ruch prawostronny? Bez cięcia, gięcia, spawania i
    > szlifowania. W grę wchodzą Vauxhall, Passat i Mercedes, z silnikami 1.7
    > - 2.5 litra, diesel, do 10 lat. Ile, orientacyjnie, wynoszą koszty
    > fachowej i dokładnej przeróbki, uwzględniając materiały i robociznę?
    > Części w bardzo dobrym stanie i dobrej jakości, mogą być ze szrotu.

    Mojemu ojcowi z 15 lat temu udalo sie przelozyc poloneza Caro ;)
    Kupil czysta angielska bude no i mial fiata z silnikiem poloneza, auto
    sprzedal z 4 biegami ale jezdzil jak nalezy kupujacy oczywiscie sie nie
    zorientowal tylko zastanawial sie dlaczego nie wchodzi 5 bieg ...

    gregor

  • 36. Data: 2010-07-14 14:37:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Yakhub" <y...@g...pl> wrote in message

    > A skąd będziesz wiedział, czy pas z przeciwka jest pusty, skoro siedzisz
    > przy poboczu, a widok zasłania Ci dupa autobusu?

    Nie czytałeś? Po pierwsze "nie wyprzedzaj" :-)))
    Kupować auto którym nie da się wyprzedzać ... no głupota do kwadratu.