  • 11. Data: 2010-07-09 22:34:36
    Temat: Re: Przeróbka anglika
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 18:29:11 +0200, bratPit napisał(a):

    > każdy Vauxhall będzie wymagał prac z zakresu metaloplastyki - cięcie,
    > spawanie, itd
    > z tego co wiem to tego problemu nie ma np z grupą aut koncernu VW,
    >
    > brat

    Ale w Vectrze B chyba nie trzeba nic ciąć, tylko przekładanie wiązek i
    deski.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 12. Data: 2010-07-09 23:26:30
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > wymagałoby one przeróbki. Miałbym gwarancję co do stanu technicznego

    IMO po przeróbce takiej gwarancji już nie masz.
    Diabli wiedzą, ile elementów trzeba kupić, nowy musi być kokpit, fotele,
    światła, lusterka, w moim aucie wersja prawostronna ma inny układ wentylacji
    np.
    P.

  • 13. Data: 2010-07-10 00:38:54
    Od: Trzeci <p...@b...pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 18:10:22 +0200, Tata napisał(a):

    > Dzięki. Moje dzieci w Anglii, chcą mi kupić "prawokierownicowe"

    To czemu nie poszukaja na autotraderze uk, samochodu ze slowem kluczowym
    LHD (left hand drive)?

  • 14. Data: 2010-07-10 05:37:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tata wrote:

> [...]
    > tego, że nie byłoby klepane, czy składane z kilku innych wraków. Za 5-7
    > tys. funtów można kupić już coś sensownego.

    W swoich obliczeniach co do opłacalności nie zapomnij o tym, o ile taniej
    to auto potem sprzedasz niż podobne z kierownicą od nowości po właściwej
    stronie.

  • 15. Data: 2010-07-10 06:39:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > Diabli wiedzą, ile elementów trzeba kupić, nowy musi być kokpit, fotele,
    > światła, lusterka, w moim aucie wersja prawostronna ma inny układ

    A czemu chcesz zmieniać fotele?

  • 16. Data: 2010-07-10 07:39:22
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 9 Jul 2010 23:39:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A czemu chcesz zmieniać fotele?

    Bo często fotel kierowcy ma bogatsze wyposażenie niż pasażera. Ja bym się
    wkurzył jakby pasażer miał podłokietnik i mnóstwo regulacji a kierowca
    tylko przód-tył i nachylenie oparcia: jak w maluchu :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 17. Data: 2010-07-10 08:30:43
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 10, 1:10 am, Tata <k...@k...net.pl> wrote:

> [...]
    > 1.7 diesla, który jako roczniaka nabył okazyjnie od znajomych Anglików
    > za 7 tys. funtów, ale trzeba było kilka miesięcy poszukać.

    Roznica miedzy cena kupna i sprzedazy u angielskiego dealera to >1
    tys. funtow (zaleznie od wartosci auta). Wiec jesli syn kupil to auto
    bezposrednio to zarobil w tym przypadku ok. 1tys. funtow i tyle samo
    prawdopodobnie zyskal na tej tranzakcji sprzedawca.

    Problem w tym, ze sprzedaz bezposrednia poza kregiem znajomych jest
    rzadko spotykana ze wzgledu na ryzyko (platnosc, brak gwarancji) i
    niewygode (umowa, ogledziny). W praktyce gdyby syn chcial to auto
    sprzedac w Anglii to prawdopodobnie i tak musialby pojechac do
    dealera. To niestety oznacza, ze taki prosty manewr jak sprzedaz
    samochodu RHD i zakup porownywalnego LHD to w tym przypadku conajmniej
    2000 funtow w plecy.

    Zgadzam sie z innymi, ze takiego samochodu nie warto przerabiac.
    Mozesz jeszcze rozwazyc angielskie ubezpieczenie i jazde w Polsce
    samochodem RHD. Nie wiem jak z legalnoscia takiego rozwiazania w
    Polsce, w Anglii jest np. limit czasu po uplywie ktorego trzeba
    samochod przerejestrowac. Gdyby jednak dalo sie tak zrobic to jest to
    moim zdaniem najlepsze rozwiazanie. Mozesz miec dobry samochod (lepszy
    od tych z Niemiec za ta cene), a do pozycji kierownicy przyzwyczaisz
    sie po tygodniu jazdy (jesli jestes praworeczny to ja nawet polubisz).

    JD

  • 18. Data: 2010-07-10 09:25:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > od tych z Niemiec za ta cene), a do pozycji kierownicy przyzwyczaisz
    > sie po tygodniu jazdy (jesli jestes praworeczny to ja nawet polubisz).

    Ale autobusów to już nie wyprzedzałbym w takim aucie w Polsce,
    siedząc z prawej strony... Że też ludzie mają super pomysły, ech...

  • 19. Data: 2010-07-10 09:53:15
    Od: JD <j...@g...com>

    On Jul 10, 4:25 pm, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > Ale autobusów to już nie wyprzedzałbym w takim aucie w Polsce,
    > siedząc z prawej strony...   Że też ludzie mają super pomysły, ech...

    Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc
    przypadki kiedy *musialem* kogos w tym roku wyprzedzic.

    Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od
    autobusu i pustym pasie z przeciwka. Wtedy pozycja kierowcy jest bez
    znaczenia. Siedzienie po prawej stronie wrecz zabezpiecza Cie przed
    pokusa wyprzedzenia "na wcisk" (co w pewnym stopniu tlumaczyloby
    dlaczego jest tak malo wypadkow przy wyprzedzaniu z udzialem pojazdow
    LHD w Anglii czy RHD w Polsce).

    JD

  • 20. Data: 2010-07-10 10:55:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-09 18:29, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > każdy Vauxhall będzie wymagał prac z zakresu metaloplastyki - cięcie,
    > spawanie, itd

    Każdy w miarę nowy, ale starsze modele miały jeszcze płaską ścianę
    grodziową z przetłoczeniami na otwory do wersji "przeciwnej" :) - na
    pewno tak ma Agila A i Astra F, G i dalej już nie.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l