  • Data: 2010-07-10 15:39:05
    Temat: Re: Przeróbka anglika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    news:fb2e7bd2-5063-4b98-a064-368641f0a890@w37g2000pr
    c.googlegroups.com...

    > Wiec pisze, ze czasem trzeba kogos wyprzedzic. "Czasem", "kogos", a
    > nie "zawsze" i "kazdego". Przy tym w normalnych warunkach mozna to
    > zrobic tak samo latwo i bezpiecznie jak samochodem LHD. Roznica jest
    > tylko taka, ze samochodem LHD *moze* uda sie wyprzedzic nieprzepisowo,
    > a RHD raczej nie.

    Róznica jest taka ze w jednym masz dobra widocznosc ze swojej
    pozycji kierowcy a w drugim masz chuj***wa i jezdzisz po ciemku
    ryzykujac wiele. To, ze Ty masz takie auto ze skapstwa i dorobiles
    sobie ladna teoryjke o bezpieczenstwie nie znaczy wcale ze takie
    auto jest bezpieczne. Równie dobrze móglbys sobie zapowietrzyc
    hamulce "dla bezpieczenstwa". Majac skopane hamulce tez bedziesz
    jezdzil wolniej i bezpieczniej :-)))) Takie myslenie ze uszkodzonym
    lub niedostosowanym autem bedziesz unikal brawury i przez to
    auto uszkodzone lub niedostosowane do jazdy jest bezpieczniejsze
    jest pomyleniem z poplataniem i oszukiwaniem siebie samego.

    > To jest oczywista niedogodnosc, ale dla kogos, kto juz ma samochod RHD
    > jest ona kompensowana z nawiazka przez fakt, ze nie musi go sprzedawac
    > i kupowac nowego.

    To jest wmawianie sobie na sile sztucznej rekompensaty.
    Tymczasem powinienes otworzyc oczy na fakt, ze takie
    auto jest zwyczajnie niebezpieczne bo bardzo powaznie
    ogranicza Ci widocznosc w czasie jazdy.

    > Zarejestrowac jeszcze sie nie da ale jezdzic zarejestrowanym w
    > Wielkiej Brytanii wolno. Slyszalem tylko, ze raz w roku trzeba nim
    > pojechac na MOT do Anglii i wykupic tamtejsze ubezpieczenie
    > (nie wiem czy ostatnio cos sie w tej kwestii zmienilo).

    Da sie jezdzic nawet autem bez hamulców, pytanie tylko czy warto.