  • Data: 2010-07-10 17:00:10
    Temat: Re: Przeróbka anglika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JD" <j...@g...com> wrote in message
    news:88720fcf-3c9f-4f56-bc56-01e10ef95a40@t13g2000pr
    f.googlegroups.com...

    > Samochodem bez hamulcow nie da sie jezdzic. Samochodami z kierownica
    > po drugiej stronie pojazdu jezdza codziennie (i calkowicie legalnie)

    Mylisz "legalnie" z "wygodnie i bezpiecznie".
    Legalnie jezdzisz bo ustawodawca przewidzial wyjazdy WYCIECZKOWE
    na druga strone kanalu i umozliwil taka opcje. Legalne nie jest to po to
    abys takim samochodem stwarzal dlugotrwale zagrozenie na drodze
    stosujac sztuczki z legalizacja auta co roku za granica...

    > miliony kierowcow (wliczajac przez pewien czas mnie) i jesli juz na
    > cos narzekaja to na bramki na parkingach/autostradach.

    Widzisz - napisales o nastepnej sprawie o której nie pomyslalem nawet.
    Uzywanie na stale takiego auta uwazam za totalna glupote i buractwo.
    Ale czego to ludzie nie zrobia ze skapstwa? Zdolnosci Polaków do
    unikania wydawania pieniedzy sa znane na calym swiecie i stad tak
    wiele "polish jokes". Mysle ze UK kraza takie o Polakach kupujacych
    RHD auta do Polski z zachlannosci :-)

    > To ty wmawiasz innym swoje urojone problemy, na dodatek piszesz jak
    > pospolity cham.
    >
    > Plonk.

    Sorry ze urazilem Wasza Skapstwosc, Sir.