eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzeróbka H4 na H4 bixenon:)Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
  • Data: 2011-10-20 15:58:33
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
    >> Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako
    >> argumentu.
    >> Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd
    >> pomiarowy,
    >> który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co
    >> do
    >> reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
    >> dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.
    >
    >No to ponawiam pytanie - powiedz czym mam zbadac te swiatla aby miec
    >pewnosc lub wiedziec, ze sa zle. Reflektor ma ucinac swiatlo w pewnym
    >momencie i to robi wiec jak ma razic?

    Masz wyciagnac stosowna norme i przeczytac wszystkie wymagania, a
    nastepnie je sprawdzic.

    Miedzy innymi bedzie tam rozklad jasnosci w wiazce swiatla.

    Niby wymaga sie "przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł
    pojazdu" ale watpie zeby diagnosta, nawet na stacji okregowej,
    potrafil zmierzyc to wszystko co jest wymagane. Zazwyczaj to po prostu
    spoglada na sciane .... "dobrze sa ustawione".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: