-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Date: Thu, 20 Oct 2011 15:58:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <j7p9ec$lf2$1@news.onet.pl>
References: <j7nnqr$5kt$1@inews.gazeta.pl> <j7oogj$b52$1@news.onet.pl>
<j7oop8$b5n$1@node2.news.atman.pl>
<4ea00ff9$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p38h$b5n$9@node2.news.atman.pl>
<4ea012f8$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p4ou$b5n$12@node2.news.atman.pl>
<4ea01b74$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p6lq$b5n$13@node2.news.atman.pl>
<4ea0219a$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p7o1$b5n$14@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: aacm82.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1319119116 21986 83.4.64.82 (20 Oct 2011 13:58:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 13:58:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j7p7o1$b5n$14@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407984
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
>> Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako
>> argumentu.
>> Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd
>> pomiarowy,
>> który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co
>> do
>> reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
>> dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.
>
>No to ponawiam pytanie - powiedz czym mam zbadac te swiatla aby miec
>pewnosc lub wiedziec, ze sa zle. Reflektor ma ucinac swiatlo w pewnym
>momencie i to robi wiec jak ma razic?
Masz wyciagnac stosowna norme i przeczytac wszystkie wymagania, a
nastepnie je sprawdzic.
Miedzy innymi bedzie tam rozklad jasnosci w wiazce swiatla.
Niby wymaga sie "przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł
pojazdu" ale watpie zeby diagnosta, nawet na stacji okregowej,
potrafil zmierzyc to wszystko co jest wymagane. Zazwyczaj to po prostu
spoglada na sciane .... "dobrze sa ustawione".
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-03-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-03-03 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa