-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Date: Thu, 20 Oct 2011 15:58:33 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <j7p9ec$lf2$1@news.onet.pl>
References: <j7nnqr$5kt$1@inews.gazeta.pl> <j7oogj$b52$1@news.onet.pl>
<j7oop8$b5n$1@node2.news.atman.pl>
<4ea00ff9$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p38h$b5n$9@node2.news.atman.pl>
<4ea012f8$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p4ou$b5n$12@node2.news.atman.pl>
<4ea01b74$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p6lq$b5n$13@node2.news.atman.pl>
<4ea0219a$0$8446$65785112@news.neostrada.pl>
<j7p7o1$b5n$14@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: aacm82.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1319119116 21986 83.4.64.82 (20 Oct 2011 13:58:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 13:58:36 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j7p7o1$b5n$14@node2.news.atman.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407984
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
>> Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako
>> argumentu.
>> Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd
>> pomiarowy,
>> który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co
>> do
>> reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
>> dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.
>
>No to ponawiam pytanie - powiedz czym mam zbadac te swiatla aby miec
>pewnosc lub wiedziec, ze sa zle. Reflektor ma ucinac swiatlo w pewnym
>momencie i to robi wiec jak ma razic?
Masz wyciagnac stosowna norme i przeczytac wszystkie wymagania, a
nastepnie je sprawdzic.
Miedzy innymi bedzie tam rozklad jasnosci w wiazce swiatla.
Niby wymaga sie "przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł
pojazdu" ale watpie zeby diagnosta, nawet na stacji okregowej,
potrafil zmierzyc to wszystko co jest wymagane. Zazwyczaj to po prostu
spoglada na sciane .... "dobrze sa ustawione".
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=