  • Data: 2011-04-04 15:01:42
    Temat: Re: Przerejestrowanie własnego motocykla z UK w Polsce
    Od: "Seoman" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dimens wrote:
    > Niech to szlak!!!
    > A już myślałem, że coś się jednak zmieniło w tym temacie ... Grrrr

    Ja rejestrowałem moto z Anglii w zeszłym roku. Musiałem przez parę tygodni
    zasuwać po kilku urzędach, za każdym razem uderzając do szefa, bo szeregowi
    odsyłali mnie od progu na bambus. Gdyby to była tylko kwestia opłat, to
    przyniósłbym im z radością, merdając ogonkiem... Najbardziej zadziwia mnie to,
    że to, czego jeden urzędnik absolutnie nie ma prawa załatwić, jest w stanie bez
    problemu zrobić inny, trzeba go tylko znaleźć.

    Pozdrawiam,
    Seoman