  • 11. Data: 2017-11-26 22:08:41
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu bez oddawania starych tablic
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Dlaczego?

    Nie dajesz rękojmi pewności. Ty, i tak zwany ogół :)

    > Pozwolisz ze ja to ocenie?

    Nie, bo nie ty o tym decydujesz, tylko ten, kto takie ryzyko miałby
    tobie powierzyć.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-26 22:47:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > bedziesz musial napisac oswiadczenie ze pouczony i swiadomy
    > odpowiedzialnosci itd. zglaszasz utrate
    >
    > a reszta jak zwykle
    >
    > oczywiscie jezeli nie utraciles to sliska sprawa

    Ok, ale nie wymagaja zgłaszania tego na policje?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 13. Data: 2017-11-26 22:47:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie dajesz rękojmi pewności. Ty, i tak zwany ogół :)

    Oczywiście. Własnie dlatego mowie ze biore to ryzyko na siebie.
    To znaczy jak ktos napadnie na bank w aucie z tymi tablicami to bede
    pierwszy podejrzany.

    > Nie, bo nie ty o tym decydujesz, tylko ten, kto takie ryzyko miałby
    > tobie powierzyć.

    Czyli chciałes napisac ze nie ma takiej mozliwości, a napisałes ze nie ma
    ku temu powodu.
    Rozumiem, zdarza sie ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 14. Data: 2017-11-26 22:57:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 15:56, Budzik pisze:
    > Czy da rade jakos bezproblemowo przerejestrować samochód nie oddajac
    > starych tablic?
    > Np zgłaszajac w urzedzie ze sie je zgubiło np. w drodze do urzedu?

    W każdej chwili możesz te tablice bezkarnie zgubić, pod warunkiem, że
    nie będziesz się tym chwalić w internecie. :)

    MJ

  • 15. Data: 2017-11-26 23:32:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 22:47, Budzik pisze:
> [...]
    > pierwszy podejrzany.

    > Czyli chciałes napisac ze nie ma takiej mozliwości, a napisałes ze nie ma

    Nie ma powodu ku temu, abyś musiał mieć te tablice.

    Uzasadnionego. Bo to, że ci się podobają, to sobie zamów kolekcjonerskie
    na allegro :)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-11-27 01:01:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > W każdej chwili możesz te tablice bezkarnie zgubić, pod warunkiem, że
    > nie będziesz się tym chwalić w internecie. :)

    No i to dokładnie pytałem, czy samo oswiadczenie ze zgubiłem wystarczy
    urzednikowi. Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 16. Data: 2017-11-27 01:01:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie ma powodu ku temu, abyś musiał mieć te tablice.
    >
    > Uzasadnionego. Bo to, że ci się podobają, to sobie zamów
    > kolekcjonerskie na allegro :)

    Ale przeciez nie chodzi o to ze mi sie podobaja tylko o to zeby
    rejestracje mozna było załatwic bez koniecznosci uziemiania samochodu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 18. Data: 2017-11-27 07:22:13
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-26 22:47, Budzik wrote:

    > Ok, ale nie wymagaja zgłaszania tego na policje?

    u mnie nie, oczywiscie ilu urzedow tyle interpretacji ;)

  • 19. Data: 2017-11-27 09:57:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-27 o 01:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > No i to dokładnie pytałem, czy samo oswiadczenie ze zgubiłem wystarczy
    > urzednikowi. Dzieki.

    Oczywiście wiesz, że jeżeli oświadczasz, że zgubiłeś, a nie zgubiłeś, to
    poświadczasz nieprawdę, a to jest karalne.

  • 20. Data: 2017-11-27 12:59:56
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał

    > Ale przeciez nie chodzi o to ze mi sie podobaja tylko o to zeby
    > rejestracje mozna było załatwic bez koniecznosci uziemiania samochodu...

    To przełóż je pod urzędem. Jak sam nie potrafisz, to pewnie
    kręci się tam jakiś pan z wiertarką i śrubokrętem.

    --
    Hinek