  • 21. Data: 2017-11-27 13:36:06
    Temat: Re: Przerejestrowanie samochodu bez oddawania starych tablic
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:XnsA839A1E805569budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >Czy da rade jakos bezproblemowo przerejestrować samochód nie oddajac
    >starych tablic?
    >Np zgłaszajac w urzedzie ze sie je zgubiło np. w drodze do urzedu?

    Powinno przejsc. Ale chcesz miec klopoty ?

    >Z ciekawosci - po co urzad chce zeby oddac im stare tablice? Złom
    >zbieraja?

    Lepiej sie spytaj jakim prawem.
    Za tablice zaplaciles/poprzedni wlasciciel zaplacil, wiec czemu teraz
    "oddac" ?

    J.

  • 22. Data: 2017-11-27 13:38:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    >A jezeli chciałbym wziac to ryzyko na siebie? :)
    >Albo dostarczyc tablice do urzedu w pózniejszym terminie?

    Wizyty w urzedzie potrzebne dwie, wiec w zasadzie czemu nie ... ale i
    tak ci powiedza, ze tablice niezbedne juz przy pierwszej :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-11-27 13:40:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A jak sie komus przez przypadek rog podrze ?
    Co prawda w czasach plastiku to juz nie takie latwe :-)

    >ROZPORZNDZENIE RADY MINISTRÓW
    >w sprawie wzoru dowodu osobistego oraz trybu post powania w sprawach
    >wydawania
    >dowodów osobistych, ich uniewa niania, wymiany, zwrotu lub utraty

    >Obecnie:
    >" Unieważniony dowód osobisty, który został przedłożony w organie
    >gminy, jest uszkadzany fizycznie przez
    >pracownika organu gminy przez jego przecięcie lub przedziurkowanie w
    >taki
    >sposób, aby uszkodzeniu uległa fotografia
    >wraz ze znakiem holograficznym."

    Jakos rozsadniej ... ale DR sie nie tyczy :-)

    J.

  • 24. Data: 2017-11-27 14:11:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    >Ok, ale nie wymagaja zgłaszania tego na policje?

    Jesli zapomniales w tramwaju, to nie bardzo jest co zglaszac.
    A jak beda wymagac ... no to zglosisz, ze zagubiles w tramwaju, trzeba
    byc konsekwentnym :-(

    J.

  • 25. Data: 2017-11-27 14:15:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    >Ale przeciez nie chodzi o to ze mi sie podobaja tylko o to zeby
    >rejestracje mozna było załatwic bez koniecznosci uziemiania
    >samochodu...

    Przeciez nie ma koniecznosci.
    Jedziesz pod urzad, demontujesz tablice, idziesz zalatwic,
    przychodzisz z nowymi, montujesz, odjezdzasz.

    Oczywiscie istnieje drobne ryzyko, ze w miedzyczasie strasz miejska
    dojdzie do wniosku, ze to pojazd porzucony i nalezy odholowac na zlom
    :-)

    J.

  • 26. Data: 2017-11-27 16:01:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 01:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ale przeciez nie chodzi o to ze mi sie podobaja tylko o to zeby
    > rejestracje mozna było załatwic bez koniecznosci uziemiania samochodu...

    ZTCW to możesz spokojnie zdemontować, włozyć stare/nowe tablice za szybę
    i jechac... do kogoś kto Ci je załozy po wymianie w ramki, jesli sam nie
    potrafisz.

    --
    LordBluzg(R)

  • 27. Data: 2017-11-27 16:20:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 16:02:55 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R)
    napisał:

    > ZTCW to możesz spokojnie zdemontować, włozyć stare/nowe tablice za szybę
    > i jechac... do kogoś kto Ci je załozy po wymianie w ramki, jesli sam nie
    > potrafisz.

    Może chodzi o sytuacje że samochód który che przerejstrowac jest akurat na drugim
    końcu Polski? I wtedy jest kłopot z jego przerejstrowaniem bo do starych tablic nie
    ma dostepu

  • 29. Data: 2017-11-27 17:01:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > To przełóż je pod urzędem. Jak sam nie potrafisz, to pewnie
    > kręci się tam jakiś pan z wiertarką i śrubokrętem.

    To zdecydowanie nie jest tego typu problem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 28. Data: 2017-11-27 17:01:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Oczywiście wiesz, że jeżeli oświadczasz, że zgubiłeś, a nie
    > zgubiłeś, to poświadczasz nieprawdę, a to jest karalne.

    Oczywiscie.
    No ale co ja zrobie jak zgubiłem...? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 30. Data: 2017-11-27 17:01:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Przeciez nie ma koniecznosci.
    > Jedziesz pod urzad, demontujesz tablice, idziesz zalatwic,
    > przychodzisz z nowymi, montujesz, odjezdzasz.

    Gdyby to było takie proste...

    Z ciekawosci - jak radza sobie z tym problemem te wszystkie firmy ktore
    załatwiaja rejestracje za klientów? Zabieraja im tablice? Jakos nie
    wierze...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko