    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przerażające
    Date: Fri, 19 Jan 2024 22:32:38 +0100

    On 19/01/2024 22:08, _Master_ wrote:
    > To jaki jest temat?
    > Ja bym to nazwał filmem poglądowym jak wybucha bateria.

    Istnieją filmy pokazujące jak wybucha:
    1) benzyna
    2) boiler
    3) kominek
    4) gaz
    5) mąka

    Wychodzi na to, że trzeba wyprowadzić się do jaskiń, aby UNIKNĄĆ
    niebezpieczeństwa.

    Gdzie te samce alfa lejące do baku ciekły wodór z cygarem w zębach? Same
    miękkie fujarki wystraszone syczącej bateryjki.

    > Mała bateria wielkości dwóch cegieł

    "Dwie cegły" benzyny też ładnie wybuchną.

    > To nie jest fajerwerk ani mina p. piechotna.
    > To bardziej wygląda jak przeciwczołgowy pocisk kumulacyjny.
    > Jeśli wiesz co to jest ;-)

    Nie, pociski kumulacyjne nie "wybuchają" przed dobre kilkadziesiąt sekund.

    Jeśli chcesz fajniejsze porównanie, to spróbuj np. rozpylić benzynę i
    dopiero podpalić, może być jej znacznie mniej niż te "dwie cegły". Jak
    nie wiesz jak działa to Macierewicz powinien wiedzieć, on ma
    doświadczenie w badaniu wypadków tego typu.