  • Data: 2024-01-19 21:54:48
    Temat: Re: Przerażające
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19/01/2024 19:35, _Master_ wrote:
    > Film jest po to aby uświadomić sobie co się dzieje kiedy bateria dostaje
    > samozapłonu

    A co sie dzieje jak bak pełen benzyny ulega samozapłonowi?

    > Ona potrafi sama z siebie to zrobić

    Benzyne można zapalić iskrą elektryczności statycznej przy otwartym
    baku. Pożary tego typu wymusiły rozwiązania konstrukcyjne które
    utrudniają pojawienie się iskry. We wczesnych latach motoryzacji,
    płonący samochód z powodu zapłonu benzyny nie był niczym dziwnym. Do
    dzisiaj się trafia.

    Te wszystkie ciasne kanały wlotowe, zabezpieczenia przed elektrycznością
    statyczną, specjalne pistolety zapobiegajace przelaniu, to wszystko to
    zabezpieczenia powstałe dlatego, że benzyna na początku motoryzacji,
    była skrajnie niebezpieczna. Dalej jest, ale nauczyliśmy się szacować
    ryzyko i mieliśmy po drodze kilka pomysłów jak obejść zagrożenie.

    > Statystycznie rzadko a nawet rzadziej niż pożar spaliniaka ale nie
    > ZAMILCZYSZ faktów

    A kto mówi o zamilaczniu? Mowa wyłącznie na temat wyciągania wniosków z
    dupy z filmiku który nie jest na temat.

    Na filmiku, z przyczyn niejasnych, ktoś utylizuje baterię.

    Co z tego można wywnioskować, dla ludzi kupujących wozidło do sklepu?

    > Technologia nie jest doskonała i mogę się założyć że ustawodawcy będą
    > chcieli dodatkowych systemów bezpieczeństwa a ubezpieczyciele większych
    > składek.

    I to jest ten wolny rynek, za którym tak strasznie walczysz głosując na
    homokomando z Konfederacji.

    Poczekaj chwilkę, ustabilizuje się. Nie przeszkadzaj.

    > Ja Ci mówię co będzie a nie że to popieram.

    Ale to mówisz. Mówienie jest za darmo.