eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzepływomierz?Re: Przepływomierz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    xlned.com!feeder3.xlned.com!feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!f
    eeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.n
    ewshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
    Subject: Re: Przepływomierz?
    References: <i62vcn$1q1$1@news.dialog.net.pl> <i6311m$ps6$1@news.onet.pl>
    <i63jh3$pii$1@news.net.icm.edu.pl>
    Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
    Reply-To: s...@u...sie.pl
    User-Agent: slrn/pre0.9.9-111 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@u...sie.pl>
    Date: 07 Sep 2010 19:22:02 GMT
    Lines: 35
    NNTP-Posting-Host: 83.18.48.190
    X-Trace: 1283887322 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22805 83.18.48.190:33592
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309060
    [ ukryj nagłówki ]

    Bugatti [s...@m...pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > Trzeba zrobić diagnostykę dynamiczną.
    > Jeśli dawka paliwa obliczana przez ECU za pośrednictwem MAFa mierzącego
    > "masę" zasysanego powietrza będzie niższa od wartość zadanej (to jest grupa
    > 008 w VAGcomie) to wtedy istnieje znaczne prawdopodobieństwo że to
    > przepływka lub może też być przetarty kabelek od niej...

    Bzdura.
    MAF mierzy masę powietrza i dostarcza taką informację do ECU - kanał na
    VAG`u 3. Na tej podstawie ECU pobiera dane z mapy zadymienia i albo
    podlewa albo ujmuje paliwa i to w skrócie zobaczysz na 8 kanale.
    Przy EDC15 po odpięciu przepływki ECU ustawia maksymalną wartość
    zasysanego powietrza, dlatego też przy odpiętej przepływce auto idzie
    ogniem u góry a na dole dymi jak cholera.
    W poprzednim poście ktoś napisał, że każdy jeździłby z odpiętą
    przepływką - nie do końca, gdyż sterowanie doładowaniem odbywałoby się
    tylko na podstawie MAP (ciśnienia doładowania) a przy seryjnym
    oprogramowaniu taka jazda wiązała by się często z awarią sprężarki.
    Oczywiście można to wysterować odpowiednio tylko na podstawie MAP
    sensora i normalnie będzie można eksploatować auto, jednak nie robi się
    tego z uwagi na 'zaawansowaną' wiedzę użytkownika.

    Do autora postu - skąd jesteś - podrzucę dobry namiar na sprawdzonego
    człowieka.


    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119
    www.usmiecha.sie.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: