    From: j...@a...at
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Date: Fri, 29 May 2009 11:39:22 -0700 (PDT)
    <gvmavj$31cl$1@opal.icpnet.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <gvmclf$18o$1@opal.icpnet.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <gvmhl1$7io$1@opal.icpnet.pl>
    <6...@r...googlegroups.com>
    <gvp8jb$agb$1@opal.icpnet.pl>

    On 29 Mai, 20:13, "Zibi" <l...@i...pl> wrote:

    > Teraz rozumiem, skąd masz błędy ostrzenia. Nie patrzysz na co wskazuje
    > sensor, tylko patrzysz gdzie chcesz, a potem się dziwisz, że ostrości
    > nie ma tam gdzie patrzyłeś. :D

    > ROTFL'n'LOL

    > I tu Cię mam, miszczu. Nawet nie wiesz, co robisz. Wymazałeś exif
    > i możesz teraz bajki opowiadać.

    > Zwłaszcza, jak się nie patrzy na co wskazuje sensor ostrzenia. :P

    exif powinen byc jesli zrobisz download.
    symbol aktywnego sensora w DPP wcale nie wskazuje gdzie byl on
    skierowany , gdyz mozna zdjecie przekadrowac.
    DPP pokaze tylko ktory sensor byl aktywny - nic wiecej.
    Pisalem juz, ze nie pamietam ktorego sensora uzywalem , czy
    centralnego z przekadrowaniem , czy bocznego - z cala pewnoscia
    ostrzylem na oczy.
    to ten sam obiektyw i podobnie ostrzone jak zdjecie chlopca robione
    innym aparatem , ktore jest zwyczajnie trafione.
    Wyglupiasz sie tutaj , tylko nie wiem wogole o co ci chodzi ?
    Jesli to ma bys ironia to komu ona jest potrzebna ?
    Jesli nie nadazasz za moim tokiem myslenia to poczekaj jak skonczysz
    szkole , moze uda ci sie zrobic nawet mature , bedziesz troche
    szybciej myslal.
    na razie daj spokoj, odpusc sobie , piszesz zupelnie bezuzytecznie.
    jak sie chcesz klocic albo szukasz zaczepki to sa lepsze grupy ku
    temu.

    zegnaj przyjacielu

    XXX