    From: "Zibi" <l...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Przepala zdjecia w JPG
    Date: Fri, 29 May 2009 20:13:12 +0200
    <gvm4iv$2q1o$1@opal.icpnet.pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <gvmavj$31cl$1@opal.icpnet.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <gvmclf$18o$1@opal.icpnet.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <gvmhl1$7io$1@opal.icpnet.pl>
    <6...@r...googlegroups.com>

    Użytkownik jansal napisał w wiadomości:

    > mozesz sobie patrzec gdzie chcesz , AF ostrzy tam gdzie wskazuje
    > sensor .

    Teraz rozumiem, skąd masz błędy ostrzenia. Nie patrzysz na co wskazuje
    sensor, tylko patrzysz gdzie chcesz, a potem się dziwisz, że ostrości
    nie ma tam gdzie patrzyłeś. :D

    > pewnych zaleznosci nie znasz i nie rozumiesz jeszcze . ale jak
    > skonczysz szkole to moze i zajarzy Ci pod czacha.

    ROTFL'n'LOL

    > zobacz w exif jaki to aparat.

    I tu Cię mam, miszczu. Nawet nie wiesz, co robisz. Wymazałeś exif
    i możesz teraz bajki opowiadać.

    > c450 d nie ma teoretycznej nawet szansy tak trafic - tylko przez
    > przypadek.

    Zwłaszcza, jak się nie patrzy na co wskazuje sensor ostrzenia. :P

    OK, miszczu, idź rób testy, ja pójdę robić jakieś zdjęcia,
    tylko proszę Cię, nie pleć bzdur na grupie, bo się sam w swoich
    zeznaniach plączesz, a to nie służy wiarygodności.
    Do błędów też trzeba sie umieć przyznać.

    -- Zibi(EOT)