  • Data: 2021-08-14 09:54:34
    Temat: Re: Przepadek samochodu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2021 o 09:45, ąćęłńóśźż pisze:
    > Właśnie dostałem jakąś korespondencję z sygnaturą Co ...../15, I
    > instancja, mam napisać uzas do jakiegoś pisma, które złożyłem 2 lata
    > temu, już sam nie pamiętam co miałem na myśli.

    Pewnie to też jest uzasadnieniem dlaczego proste sparawy warto prowadzić
    samemu - w swojej sprawie to jeszcze pamiętasz w ogóle o co ta sprawa
    jest. A teraz weź szacowna kancelarię prawniczą - po kilku latach ktoś
    dostaje sprawę której nie zna, bo poprzednio odszedł, nie on te pisma
    pisze, nie zna taktyki - po prostu pisze kolejne pismo na to samo kopyto...

    Zresztą w mojej sprawie tak było - strona przeciwna porauszała w pismach
    procesowych sprawy których na pewno nie chciałaa w tym konkretnym
    przypadku - jej pełnomocnik prowadził kilkadzieisąt prawie takich samych
    spraw;)

    --
    Shrek