  • Data: 2012-10-24 12:53:44
    Temat: Re: Przenoszenie numeru - jak rozplątać?
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-24 00:27, Grzexs pisze:

    > Normalny jakiś tam dziewięciocyfrowy nr. Kobieta w BOKu mówiła, że można
    > z niego normalnie korzystać do czasu, gdy mój stary nr zostanie
    > przeniesiony, czyli karta sim straci nr tymczasowy, a uzyska docelowy.
    > Stwierdziła, ze już można go nawet doładować. Jakoś jeszcze nie miałem
    > motywacji, by go wsadzić do telefonu i sprawdzić.

    Hehe. No to zbierz się w sobie i spróbuj. Może być ciekawie, jeśli
    Orange "przeniósł" Cię do abonamentu. Powtórzę - pierwsze słyszę, aby
    operator dawał nr tymczasowy przy przenoszeniu nr na kartę.

    > A przy okazji jeszcze jedna kwestia. Kiedyś przez krótki czas miałem nr
    > w Orange. Okazało się, że moje dane dalej są u nich. Na jakiej, u licha,
    > podstawie? Nie byłem przez ponad rok czy dwa ich klientem!

    Rok, czy dwa? To norma. Już się pogubiłem w tych terminach ustawowych
    ale 5 lat to obecnie pewnie też jest norma.
    Plus nie chciał podpisać ze mną umowy abo przez jakieś 7 czy 8 lat, po
    tym jak narozrabiałem w roku bodajże 1999.

    Zacznij od Play i uzyskaj status swojego nr u nich. Gdy znajdzie się
    winny, wtedy przypucujesz go do UKE ale może jednak wszystko wyjaśni.

    Powodzenia i cierpliwości :)