eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru do VirginmobileRe: Przenoszenie numeru do Virginmobile
  • Date: Wed, 19 Dec 2012 13:58:13 +0100
    From: "news.home.net.pl" <l...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/17.0 Thunderbird/17.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Przenoszenie numeru do Virginmobile
    References: <1stnv1v4j4m94.ty6t7o33k9ff$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <1stnv1v4j4m94.ty6t7o33k9ff$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 121219-0, 2012-12-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <50d1b9e5$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1355921893 212.85.112.42 (19 Dec 2012 13:58:13 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 31
    X-Authenticated-User: m...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.5
    1.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1039683
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-12-19 13:23, anluk pisze:
    > Chce zapytać grupowiczów o doświadczenia z przenoszenia numeru prepaid z
    > Orange do Virginmobile.
    > Moja sytuacja:
    > 1 grudnia wypełniam na stronie Virginmobile arkusze do przeniesienia numeru
    > prepaid z Orange do Virginmobile.
    > 7 grudnia dociera do mnie przesyłka z dokumentami do podpisu i koperta
    > zwrotna.
    > 8 grudnia wysyłam dokumenty listem priorytetowym.
    > 12, 13, 14, 18 grudnia dzwonię do CMOK z pytaniem co sie dzieje, odpowiedź
    > niezmienna - przesyłka nie dotarła. Priorytet poczta dostarcza w 24h, atu
    > mineło 1,5 tygodnia.
    >
    > Pytanie, jaki mieliście czas oczekiwania od wysłania dokumentów do czasu
    > przeniesienia numeru.
    >
    > Pozdrawiam, życząc Wesołych Świąt:-)
    >
    Witam

    Ja w kwestii formalnej.
    W Twoim rozumowaniu jest jedno błędne założenie:
    - "poczta dostarcza priorytet w 24h"
    jest to półprawda czyli nieprawda :-)
    A mianowicie poczta jedynie obiecuje, ze dostarczy 90% przesyłek
    priorytetowych w ciągu 24h. Spróbuj złożyć reklamacje - nie podlega
    reklamacji, możesz reklamację złożyć dopiero po 14 dniach roboczych od
    wysłania. I jeszcze jedno napisałeś, że wysłałeś listem priorytetowym, a
    czy był on polecony? Bo jeśli nie to nawet nie złożysz reklamacji.

    Takie polskie kuriozum - płacisz za usługę, której nie można wyegzekwować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: