eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPrzenoszenie numeru do VirginmobileRe: Przenoszenie numeru do Virginmobile
  • Data: 2012-12-19 15:00:25
    Temat: Re: Przenoszenie numeru do Virginmobile
    Od: anluk <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 13:58:13 +0100, news.home.net.pl napisał(a):

    > W dniu 2012-12-19 13:23, anluk pisze:
    >> Chce zapytać grupowiczów o doświadczenia z przenoszenia numeru prepaid z
    >> Orange do Virginmobile.
    >> Moja sytuacja:
    >> 1 grudnia wypełniam na stronie Virginmobile arkusze do przeniesienia numeru
    >> prepaid z Orange do Virginmobile.
    >> 7 grudnia dociera do mnie przesyłka z dokumentami do podpisu i koperta
    >> zwrotna.
    >> 8 grudnia wysyłam dokumenty listem priorytetowym.
    >> 12, 13, 14, 18 grudnia dzwonię do CMOK z pytaniem co sie dzieje, odpowiedź
    >> niezmienna - przesyłka nie dotarła. Priorytet poczta dostarcza w 24h, atu
    >> mineło 1,5 tygodnia.
    >>
    >> Pytanie, jaki mieliście czas oczekiwania od wysłania dokumentów do czasu
    >> przeniesienia numeru.
    >>
    >> Pozdrawiam, życząc Wesołych Świąt:-)
    >>
    > Witam
    >
    > Ja w kwestii formalnej.
    > W Twoim rozumowaniu jest jedno błędne założenie:
    > - "poczta dostarcza priorytet w 24h"
    > jest to półprawda czyli nieprawda :-)
    > A mianowicie poczta jedynie obiecuje, ze dostarczy 90% przesyłek
    > priorytetowych w ciągu 24h. Spróbuj złożyć reklamacje - nie podlega
    > reklamacji, możesz reklamację złożyć dopiero po 14 dniach roboczych od
    > wysłania. I jeszcze jedno napisałeś, że wysłałeś listem priorytetowym, a
    > czy był on polecony? Bo jeśli nie to nawet nie złożysz reklamacji.
    >
    > Takie polskie kuriozum - płacisz za usługę, której nie można wyegzekwować.

    Zakładam, że 1,5 tygodnia na priorytet to aż za dużo, bo do mnie w tym
    czasie kilka przesyłek wysłanych jako zwykłe doszło.
    Koperta zwrotna była wypełniona, omarkowana - opłata przeniesiona na
    adresata, stempel "PRIORYTET".
    Dziwne były rozmowy z CMOK. Obsługa CMOK twierdzi, że listy z podpisanymi
    wnioskami dochodzą do nich po tygodniu... Wygląda to na ściemę. Może mają
    za małą obsługę i się nie wyrabiają z przerabianiem papierów i
    przenoszeniem numerów. Stąd to moje pytanie, czy tylko mnie się to
    przytrafiło.
    Denerwuje mnie sutuacja gdy numer mi wypada, bo nie będę go doładowywał jak
    go przenoszę. Idą święta, składanie życzeń, wysyłanie sms'ów, a tu klops.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: