-
1. Data: 2009-03-30 06:08:14
Temat: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Witam,
Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała
mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek
ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon,
Movy brak.
Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów
nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa.
Przeczytałem:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
s_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text
i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości technicznych"
musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia).
Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-)
Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi?
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
2. Data: 2009-03-31 18:52:29
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: a...@g...com
On 30 Mar, 02:08, Dominik & Co
<D...@i...com> wrote:
> Witam,
>
> Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
> numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
> nie pozwala". W jednym z Germanosów miła pani nawet zaprezentowała
> mi widok okna z rozwijalnym Combo- brak możliwości wpisania czegokolwiek
> ręcznie, na liście mają tak "popularnych" operatorów jak GaduGadu czy myAvon,
> Movy brak.
>
> Dzwoniłem do BOK Mova, oczywiście z przenoszeniem numeru żadnych problemów
> nie robią, cołaska standardowe 50 zł, tak też głosi ichnia strona internetowa.
>
> Przeczytałem:http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla
ce=Lead24&news_cat_id=293&news...
> i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości
technicznych"
> musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia uprawnienia).
>
> Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do UKE? :-)
>
> Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu, ale może ktoś coś doradzi?
>
> --
> Dominik (& kąpany)
> "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
> Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
Konstytucji RP
Miałem dokładnie ten sam problem, i co, dowiedziałeś się czegoś? Co
robić?
-
3. Data: 2009-04-01 09:14:07
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: "Maciek" <m...@g...com>
Użytkownik "Dominik & Co"
> Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
> numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
> nie pozwala".
Kto nie chce? Mova czy Play?
> Dzwoniłem do BOK Mova,
Ale po co? Wysłuchać Standardowej Odpowiedzi #159?
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead24&new
s_cat_id=293&news_id=1017&layout=9&page=text
> i w zasadzie widzę, że operator żadnej łaski nie robi ("brak możliwości
> technicznych"
> musi być stwierdzony decyzją prezesa UKE w przedmiocie zawieszenia
> uprawnienia).
>
> Pytanie tylko, co teraz- molestować Playa (jak?), czy od razu skarga do
> UKE? :-)
>
> Będę dziś jeszcze dzwonił do Playowego BOKu,
Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą -
przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero wtedy
jak Play nie da rady...
Maciek.
-
4. Data: 2009-04-01 10:56:19
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Maciek napisał(a):
>> Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
>> numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
>> nie pozwala".
>
> Kto nie chce? Mova czy Play?
Play. Napisałem- "system" im "nie pozwala". Mają w aplikacji "wnioskowej"
predefiniowaną listę operatorów, bez Movy.
> Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą -
> przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero
> wtedy jak Play nie da rady...
Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala".
Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie".
Czyli skrobiemy skargę do UKE.
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
5. Data: 2009-04-01 11:44:36
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: r...@g...com
On 1 Kwi, 12:56, Dominik & Co
<D...@i...com> wrote:
> Maciek napisał(a):
>
> >> Oczywiście problemów z migracją ciąg dalszy. Mimo zarejestrowania
> >> numeru w Carrefour Mova nie chcą go przenieść do Fresha, bo "system
> >> nie pozwala".
>
> > Kto nie chce? Mova czy Play?
>
> Play. Napisałem- "system" im "nie pozwala". Mają w aplikacji "wnioskowej"
> predefiniowaną listę operatorów, bez Movy.
>
> > Idź do salonu Play i podpisz upoważnienie. Niech się Play buja z Movą -
> > przecież deklarują, że załatwią wszystko za Ciebie. A do UKE dopiero
> > wtedy jak Play nie da rady...
>
> Upoważnienie to oni dopiero drukują z "systemu", który "nie pozwala".
> Dzwoniłem do BOK- "nie nawiązali współpracy z Mova w tym temacie".
> Czyli skrobiemy skargę do UKE.
>
> --
> Dominik (& kąpany)
> "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
> Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
Konstytucji RP
Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany
-
6. Data: 2009-04-08 06:00:38
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
r...@g...com napisał(a):
> Mam to samo. Skargę do UKE złożyłem, UKE odpowiedziało, że zapytało
> Play, Play poinformował uke, że problem jest rozwiązywany. UKE również
> poprosiło o dalsze informacje jakby problem nie został rozwiązany
A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można
przenosić numery z Mova :-) Aż pójdę sprawdzić do Germanosa :-)
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
7. Data: 2009-04-09 10:06:38
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: r...@g...com
Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
że można.
> A wczoraj dostałem od Playa info, iż od dzisiaj (8 kwietnia) można
> przenosić numery z Mova :-) Aż pójdę sprawdzić do Germanosa :-)
>
> --
> Dominik (& kąpany)
> "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
> Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
Konstytucji RP
-
8. Data: 2009-04-09 10:15:12
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
r...@g...com napisał(a):
> Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
> że można.
U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk
maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze".
Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"
ma być OK, nie jest, ręce opadają...
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
9. Data: 2009-04-09 13:59:36
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: r...@g...com
On 9 Kwi, 12:15, Dominik & Co
<D...@i...com> wrote:
> r...@g...com napisał(a):
>
> > Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
> > że można.
>
> U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk
> maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze".
>
> Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
> i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"
> ma być OK, nie jest, ręce opadają...
>
> --
> Dominik (& kąpany)
> "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
> Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
Konstytucji RP
Skargę do UKE już złożyłem.
-
10. Data: 2009-04-15 13:21:11
Temat: Re: Przenoszenie numeru Mova=>Play Fresh
Od: r...@g...com
On 9 Kwi, 15:59, r...@g...com wrote:
> On 9 Kwi, 12:15, Dominik & Co
>
>
>
> <D...@i...com> wrote:
> > r...@g...com napisał(a):
>
> > > Sprawdziłem dzisiaj, nie ma możliwości, pomimo tego, że BOK twierdzi,
> > > że można.
>
> > U mnie to samo. Nic to, spróbuję może po świętach uzbrojony w wydruk
> > maila z BOK- niech panienka z okienka podzwoni po "górze".
>
> > Co gorsza, przenoszę też teoretycznie przenaszalny numer z Mobilkinga
> > i też dupa, czekam 2 tygodnie, w międzyczasie reklamuję, "już-już"
> > ma być OK, nie jest, ręce opadają...
>
> > --
> > Dominik (& kąpany)
> > "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
> > Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54
Konstytucji RP
>
> Skargę do UKE już złożyłem.
No i udało się przenieść. W zasadzie już miałem sobie odpuszczać,
ale ...