-
1. Data: 2009-03-30 05:52:20
Temat: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Witam,
Jest sobie promocja jak w linku:
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
rty_Promocyjnej_Play_Fresh_z_moim_numerem.pdf
Pytanie jest o punkt 7- 20 zł przyznawane przez 3 miesiące co miesiąc. Czy bonus ten
jest ważny przez 3 miesiące- jak ten z pkt. 4, czy też nie przepada? Wprost o dacie
ważności nic nie ma (o poprzednim- owszem).
Długonogie cielątko w Germanosie na moje pytanie zrobiło wielkie oczy
i po konsultacji telefonicznej stwierdziło, że "minuty przepadają,
bo w Play zawsze przepadają". I dalsza konwersacja:
- Ale to nie minuty, tylko kwota złotówkowa.
- Niewykorzystana kwota złotówek w Play zawsze przepada co miesiąc.
- W usłudze na kartę?!
- Widzę, że Pan orientuje się lepiej ode mnie, niestety nie mogę pomóc... :-)
Będę dzwonić jeszcze do BOK Playa, ale może komuś już odpowiedział ktoś kompetentny?
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
2. Data: 2009-03-30 10:24:36
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: "silesiac" <s...@w...pl>
Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
napisał w wiadomości news:gqpmml$hd0$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> i po konsultacji telefonicznej stwierdziło, że "minuty przepadają,
> bo w Play zawsze przepadają". I
Heh, skąd ja to znam... właśnie dlatego rok temu opuściłem fioletowych...
jak będziesz z BOK rozmawiał to nie zdziw się kolejnymi cielątkami, które
posługują się takim właśnie poziomem argumentacji (w sumie to i tak
nieźle...w porównaniu z kompletnym bezładem, który miałem nieszczęście
obserwować...).
pozdr
sil.
-
3. Data: 2009-03-30 10:49:45
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Dnia Mon, 30 Mar 2009 07:52:20 +0200, Dominik & Co napisał(a):
> Witam,
>
> Jest sobie promocja jak w linku:
> http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
rty_Promocyjnej_Play_Fresh_z_moim_numerem.pdf
>
> Pytanie jest o punkt 7- 20 zł przyznawane przez 3 miesiące co miesiąc. Czy bonus
ten
> jest ważny przez 3 miesiące- jak ten z pkt. 4, czy też nie przepada?
Przy przenoszeniu numeru 50-60 zł zabierane jest z podstawowego salda na
koncie i tak rozumiem tą rekompensatę - że zwyczajnie dodają te 20 zł do
salda. Jednak nie potwierdza tego określenie "pakiet". Natomiast okazało
się, ze regulamin 100 minut po 5 groszy w Play był pisany na kolanie i
niejednoznacznie, a znaczył to, co się wszystkim wydawało, analogicznie
więc można założyć (bez pewności jednak), że tym razem też będzie tak, jak
się wydaje.
Czyli środki te nie mają terminu ważności innego niż połączenia wychodzące
i powinny zostać zwyczajnie dodane do salda. Dodatkowo skoro tak
szczegółowo opisują czas dodania tych środków, to można założyć, że
napisaliby, gdyby one miały przepadnąć (przepaść?).
Pozdrawiam
Tony
-
4. Data: 2009-03-30 10:59:19
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Dominik & Co <D...@i...com>
Tony napisał(a):
> Czyli środki te nie mają terminu ważności innego niż połączenia wychodzące
> i powinny zostać zwyczajnie dodane do salda. Dodatkowo skoro tak
> szczegółowo opisują czas dodania tych środków, to można założyć, że
> napisaliby, gdyby one miały przepadnąć (przepaść?).
Tak też i mi się wydaje- a przekonam się na 100%, jak uda mi się rzeczony
numer przenieść...
--
Dominik (& kąpany)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji
RP
-
5. Data: 2009-03-30 11:41:15
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:59:19 +0200, Dominik & Co napisał(a):
> Tony napisał(a):
>
>> Czyli środki te nie mają terminu ważności innego niż połączenia wychodzące
>> i powinny zostać zwyczajnie dodane do salda. Dodatkowo skoro tak
>> szczegółowo opisują czas dodania tych środków, to można założyć, że
>> napisaliby, gdyby one miały przepadnąć (przepaść?).
>
> Tak też i mi się wydaje- a przekonam się na 100%, jak uda mi się rzeczony
> numer przenieść...
Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
szybciej ;)
Pozdrawiam
Tony
-
6. Data: 2009-03-30 11:57:50
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Tomek <a...@n...pl>
Tony pisze:
>
> Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
> szybciej ;)
>
> Pozdrawiam
> Tony
wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
przeniesieniem?
az
-
7. Data: 2009-03-30 13:15:25
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:57:50 +0200, Tomek napisał(a):
> Tony pisze:
>>
>> Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
>> szybciej ;)
>>
>> Pozdrawiam
>> Tony
> wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
> przeniesieniem?
Przenosiłem właśnie z TT, nie było żadnych problemów. Najpierw w salonie
Ery zajejestrowałem numer, bo nie był. W ten sposób kartę rejestruje się od
ręki, listowni trwa to do 30 dni. Potem wizyta w Play, 15 minut. Następnie
po 3 dniach Era ściągnęła z konta 50 zł i następnego dnia przyszedł SMS z
Play, żeby odebrać w salonie kartę. Dodatkowo Play dzwonił ze złotego
numeru Heyah żeby powiedzieć to samo, co przyszło SMS-sem. Nie ma co
zwlekać pójścia po kartę, żeby nie mieć dziury w aktywności telefonu. Przy
odbiorze karty (koszt 30 zł do wykorzystania) otrzymujesz informację, kiedy
należy zmienić kartę. Druga wizyta w salonie Play to też 15 minut.
Dalej miało to wyglądać tak, że danego dnia godzinę po północy nowa karta
miała już działać. Właściciel telefonu (mój kuzyn małolat) włożył nową
kartę rano i działała. Więc numer był nieaktywny przez noc, a dla upartych
może to trwać 1 godzinę.
Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.
Pozdrawiam
Tony
-
8. Data: 2009-03-30 15:12:15
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Tomek <a...@n...pl>
Tony pisze:
> Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:57:50 +0200, Tomek napisał(a):
>
>> Tony pisze:
>>> Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
>>> szybciej ;)
>>>
>>> Pozdrawiam
>>> Tony
>> wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
>> przeniesieniem?
>
> Przenosiłem właśnie z TT, nie było żadnych problemów. Najpierw w salonie
> Ery zajejestrowałem numer, bo nie był. W ten sposób kartę rejestruje się od
> ręki, listowni trwa to do 30 dni. Potem wizyta w Play, 15 minut. Następnie
> po 3 dniach Era ściągnęła z konta 50 zł i następnego dnia przyszedł SMS z
> Play, żeby odebrać w salonie kartę. Dodatkowo Play dzwonił ze złotego
> numeru Heyah żeby powiedzieć to samo, co przyszło SMS-sem. Nie ma co
> zwlekać pójścia po kartę, żeby nie mieć dziury w aktywności telefonu. Przy
> odbiorze karty (koszt 30 zł do wykorzystania) otrzymujesz informację, kiedy
> należy zmienić kartę. Druga wizyta w salonie Play to też 15 minut.
>
> Dalej miało to wyglądać tak, że danego dnia godzinę po północy nowa karta
> miała już działać. Właściciel telefonu (mój kuzyn małolat) włożył nową
> kartę rano i działała. Więc numer był nieaktywny przez noc, a dla upartych
> może to trwać 1 godzinę.
>
> Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
> mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.
>
> Pozdrawiam
> Tony
dzięki, no właśnie też mam na 600.........
az
-
9. Data: 2009-04-01 14:50:20
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: z...@o...pl
On 30 Mar, 17:12, Tomek <a...@n...pl> wrote:
> Tony pisze:
>
>
>
>
>
> > Dnia Mon, 30 Mar 2009 13:57:50 +0200, Tomek napisał(a):
>
> >> Tony pisze:
> >>> Mnie się już udało przenieść jeden numer na próbę, więc będę wiedział
> >>> szybciej ;)
>
> >>> Pozdrawiam
> >>> Tony
> >> wlaśnie planuję jeden numer przenieść z TakTaka, były jakieś problemy z
> >> przeniesieniem?
>
> > Przenosiłem właśnie z TT, nie było żadnych problemów. Najpierw w salonie
> > Ery zajejestrowałem numer, bo nie był. W ten sposób kartę rejestruje się od
> > ręki, listowni trwa to do 30 dni. Potem wizyta w Play, 15 minut. Następnie
> > po 3 dniach Era ściągnęła z konta 50 zł i następnego dnia przyszedł SMS z
> > Play, żeby odebrać w salonie kartę. Dodatkowo Play dzwonił ze złotego
> > numeru Heyah żeby powiedzieć to samo, co przyszło SMS-sem. Nie ma co
> > zwlekać pójścia po kartę, żeby nie mieć dziury w aktywności telefonu. Przy
> > odbiorze karty (koszt 30 zł do wykorzystania) otrzymujesz informację, kiedy
> > należy zmienić kartę. Druga wizyta w salonie Play to też 15 minut.
>
> > Dalej miało to wyglądać tak, że danego dnia godzinę po północy nowa karta
> > miała już działać. Właściciel telefonu (mój kuzyn małolat) włożył nową
> > kartę rano i działała. Więc numer był nieaktywny przez noc, a dla upartych
> > może to trwać 1 godzinę.
>
> > Jest to najstarszy numer Ery 602****** wykorzystywany aktualnie przez
> > mojego kuzyna małolata, wcześniej przez jego ojca.
>
> > Pozdrawiam
> > Tony
>
> dzięki, no właśnie też mam na 600.........
> az
ja play mam od dzis,
o godz 00:40 zaczalem bawic sie telefonem, (wczesniej tak tak)
wszedlem na internet.
w momencie wejscia pokazala sie informacja "karta sim nieaktywna"
dzis mialem tylko problem z wysylaniem sms,
okazalo sie ze ustawienia sms telefonu kolidują ze soba, (stare i
nowe)
ustawienia fabryczne i problem z głowy (se w810i)
-
10. Data: 2009-04-08 06:39:26
Temat: Re: Play Fresh z moim numerem- ważność bonusa
Od: Little Brother <r...@g...com>
On 30 Mar, 07:52, Dominik & Co
<D...@i...com> wrote:
> Witam,
>
> Jest sobie promocja jak w linku:http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulam
in_Oferty_Promocyjnej_P...
Wielkie dzięki za tego linka, szukałem tej informacji na nowej stronie
Fresha, ale nie mogłem znależć, jedynie wzmiankę na ten temat na Twoja
Komórka. Uniknąłbym sporo stresu związanego z przeniesieniem numeru z
Plusa do Playa, a było tego sporo. I tak - na dzień dobry zamiast 50,
zapłaciłem 61 zł, bo nikt nie wspominał o VAT, gdy już zadzwonili do
mnie z playa abym udał się do salonu po odbiór karty - kolejna
niespodzianka, okazało się że w kilku salonach nie mają pustych kart,
a jak mieli to tylko po 30 zł. Ja miałem zaplanowane 9 zł (idą
święta), więc nie wziąłem. Chciałem wyjaśnić sprawę na infolinii
Playa, a tam zamiast konsultanta usłyszałem reklamę, więc natychmiast
się rozłączyłem, bo chyba każdy wie jak drogie są połączenia z Playem.
Mógłbym oczywiście zadać im pytanie za pomocą formularza na ich
stronie, ale gdy przed przeniesieniem numeru zapytałem o możliwość
wyboru numeru z puli dla Play na kartę lub Nowy Play na kartę,
odpowiedż przyszła prawie po tygodniu, a i tak nic nowego nie wniosła.
Wczoraj podzwoniłem po kilku salonach w Warszawie i znalazłem takie,
gdzie mieli puste karty 9 złotowe i gdy już wszystkie dane zostały
wprowadzone do systemu, okazało się że system padł. Próby aktywacji
przez telefon spełzły na niczym. To samo było w kolejnym salonie.
Oczywiście żadnych przeprosin, tylko standardowe "zapraszamy jutro".
Zostałem więc z nieaktywną od 2 dni kartą Plusa i brakiem nowej z
Fresha. Całego tego zamieszania mógłbym uniknąć gdyby Play miał choć
nieco łatwiejsze numery do zapamiętania.