  • 1. Data: 2010-08-04 06:18:00
    Temat: Przenoszenie numeru
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Czy jeśli dziecko (9 lat) ma numer w TT to taki numer rejestruje się na
    dziecko czy na rodziców?
    Chciałbym mu przenieść numer, ale na początek trzeba zarejestrować.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-08-04 07:03:41
    Temat: Re: Przenoszenie numeru
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-04 08:18, --=olo=-- pisze:
> [...]
    > dziecko czy na rodziców?
    > Chciałbym mu przenieść numer, ale na początek trzeba zarejestrować.

    Zarejestruj na siebie i tak ty płacisz za doładowania.

  • 3. Data: 2010-08-04 07:12:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 08:18:00 +0200, --=olo=-- napisał(a):

    > Czy jeśli dziecko (9 lat) ma numer w TT to taki numer rejestruje się na
    > dziecko czy na rodziców?
    > Chciałbym mu przenieść numer, ale na początek trzeba zarejestrować.

    Brak zdolności do czynności prawnych. Rejestruj na siebie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 4. Data: 2010-08-04 07:30:16
    Od: Grzegorz <s...@h...com>

    Pokój Tobie!

    Dziękując pozdrawia Ciebie Grzegorz
    i przesyła pilną prośbę o pomoc w znalezieniu pracy
    ponieważ od 2006 roku znajduje się bez środków
    do życia (dochód miesięczny poniżej 100 złotych) i mieszkania.

    Radości z życia w każdym miejscu i czasie!

    http://syneloi.wordpressy.pl

  • 5. Data: 2010-08-04 07:43:32
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-08-2010 o 08:18:00 --=olo=-- <xxoloxx@usun_towp.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Czy je?li dziecko (9 lat) ma numer w TT to taki numer rejestruje sie na
    > dziecko czy na rodziców?

    Tak, tylko nie może zapomnieć dokumentu stwierdzające tożsamość z w miarę
    aktualnym zdjęciem nie jakimś np sprzed 10 lat. Oczywiście potrafi udać
    się do salonu celem rejestracji, potrafi też uzasadnić, skąd ma taki
    numer, czy nabył go poprzez np z wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę czy
    prowadząc działalność gospodarczą, a jeśli te drugie to rzetelnie
    odprowadza podatki i nie zatrudnia na czarno lub nielegalnie np jakiś
    9-latków.

    > Chcia?bym mu przenie?ae numer, ale na pocz?tek trzeba zarejestrowaae.

    Oczywiście jesteś przygotowany na okazanie pozwolenia na rozporządzaniem
    czyimś mieniem i działaniem w czyimś imieniu potwierdzone notarialnie, a z
    jakiego powodu te działanie w czyimś imieniu tak z ciekawości z ciekawości?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 6. Data: 2010-08-04 08:26:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 09:43:32 +0200, Piotr M napisał(a):

> [...]
    > czy prowadząc działalność gospodarczą, a jeśli te drugie to rzetelnie
    > odprowadza podatki i nie zatrudnia na czarno lub nielegalnie np jakiś

    Mam na liczniku wielokrotność takiej dziewiątki i chociaż miałem już w
    życiu parę numerów telefonicznych, w życiu nikt mnie nie pytał skąd je
    mam, czy nabyłem te karty za wynagrodzenie z tyt. pracy i czy płacę
    podatki albo kogoś zatrudniam.

  • 7. Data: 2010-08-04 09:08:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-08-2010 o 10:26:23 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

> [...]
    > życiu parę numerów telefonicznych, w życiu nikt mnie nie pytał skąd je
    > mam, czy nabyłem te karty za wynagrodzenie z tyt. pracy i czy płacę

    Ale to nie wyklucza, że nie mogą sprawdzić Twojego majątku ;) Ale z uwagi
    na swoją wielokrotność, widocznie rodzisz dopuszczalny w zakresie
    tolerancji i braku podejrzeń stan swojej zamożności ;)

  • 8. Data: 2010-08-04 09:14:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:

    > Ale to nie wyklucza, że nie mogą sprawdzić Twojego majątku ;) Ale z
    > uwagi na swoją wielokrotność, widocznie rodzisz dopuszczalny w zakresie
    > tolerancji i braku podejrzeń stan swojej zamożności ;)

    Kto miałby sprawdzić i na jakiej podstawie?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-08-04 09:23:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Aug 2010 11:08:07 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Ale to nie wyklucza, że nie mogą sprawdzić Twojego majątku

    Jednakowoż nie uczyni tego ani operator, ani nawet UKE.

    9-latek nie zarejestruje zaś na siebie karty nie dlatego, że nie ma kasy,
    lecz dlatego, że brak mu zdolności do czynności prawnych.
    Obawiam się zresztą, że nawet przy ograniczonej zdolności (13-17 lat)
    byłoby to problemem.

  • 10. Data: 2010-08-04 10:37:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-08-04 11:23, Olgierd pisze:

    > Obawiam się zresztą, że nawet przy ograniczonej zdolności (13-17 lat)
    > byłoby to problemem.

    kilka lat temu pokonałem takie przeciwieństwa losu ze swoim synem :-) W
    zasadzie wszystko szło gładko, tylko interfejs białkowy wyłożył się na
    dacie urodzenia wpisanej w dowód osobisty i zaczęły się problemy. My
    twardo siedzieliśmy i czekaliśmy na rozwój wypadków. Oczywiście były
    niewyartykułowane podejrzenia sfałszowania dowodu itp. itd.