  • Data: 2014-05-08 00:03:12
    Temat: Re: Przenoszenie numeru.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    "John Kołalsky" wydumał(a) w wiadomości ID news:lke6iu$os7$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    Tylko osoba posiadająca te dane
    > No ale ... kto miał kogoś wyręczyć jak karta nie była zarejestrowana ?

    No właśnie, o tym piszę od początku :) Jakoś nie "zatrybiłeś" to przypomnę. Uwaga
    cytat:

    "Się zawsze dziwię, ze ludziki nie rejestrują karty. W przypadku zagubienia
    lub kradzieży. Koniec jazdy :)"

    koniec cytatu.

    Każdy ma prawo nie zarejestrować karty i nie jest to wymagane. Często po czasie
    numer, który zaczyna być "ważnym" numerem, nabiera wartości z różnych powodów i
    może być łakomym kąskiem dla kogoś czy jak wspomniałem, zwykła złośliwość (różne
    scenariusze). Często też, ludzie zwyczajnie gubią telefony a później "zgrzytanie"
    zębami i próby odzyskania numeru, gdzie nie zawsze jest to łatwe. Całość załatwia
    rejestracja. Jeśli ktoś myśli, że jest to próba "zdobywania danych" czy
    inwigilacja to powinien w pierwszej kolejności odwiedzić jakiegoś psychiatrę lub
    conajmniej psychologa. Dodatkowo usługodawca, też chce mieć "narzędzie" w postaci
    danych osobowych, bo niezarejestrowany numer może służyć do popełniania
    przestępstw np: stalking i kompilacja skradzionego numeru+dokonanie przestępstwa.
    Numer zarejestrowany możesz zablokować w chwilę i możliwość wykorzystania go
    ograniczasz do minimum. Skoro są osoby, które to wykorzystują, to jak? Chcesz je
    wspierać? Jeszcze co do inwigilacji... Inwigilacja polega na zupełnie innych
    metodach... ale nie o tym jest ten wątek :)
    --
    Michael________