  • Data: 2016-07-11 07:41:58
    Temat: Re: Przenoszenie numerów - bilans za 1H16
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.07.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Bo taki sposób używania telefonu (tylko rozmowy, brak smsów i brak
    > internetu) jest nietypowy dla użytkowników komórek. Jeśli się taki

    Po pierwsze: nie brak, tylko 300 MB i 30 sms.

    Mnie 300 MB z palcem w tyłku wystarcza (choć się nie ograniczam)
    na pocztę, Yanosika, Google Maps, Operę Mini, sesje ssh
    i transmisję CardioTrainera. Pewnie, jak kto lubi oglądać
    na komórcę Jutiuba (jak nie przymierzając moja córka),
    to będzie zdecydowanie za mało :-)

    Esemesy- dla dorosłych ludzi, w sytuacjach kiedy trzeba
    wysłać wiadomość- zwykle wystarcza. Do prowadzenia "czatu"
    przez nastolatka- zgadzam się, dwa rzędy wielkości za mało.

    Po drugie: to, że komórka (czy to urządzenie, czy to sieć)
    oferuje jakąś usługę nie oznacza, że jest jakiś obowiązek z tego
    korzystać.

    Czy kobieta lubiąca pogadać (podtrzymują więzi czy coś tam),
    wykorzystująca nolimit głosowy, a mało lub wcale korzystajaca
    z netu jest mniej czy bardziej "typowym" userem od nastolatka,
    bardzo mało dzwoniącego, ale wiszącego nonstop na fejsie?

    Każdemu wedle potrzeb. Tak, wiem że marketoidzi chcieliby,
    by ludzie uwierzyli, że bardzo potrzebują czegoś, czego braku
    nigdy nie odczuwali :-)

    > zdarza, to zwykle jest on sztucznie przeniesiony z kabla na komórkę

    No. Naturalnie (w odróżnieniu od "sztucznie") byłoby jakby płacił
    za to samo 3 razy więcej :-)

    > ("babciu, likwidujemy ci telefon stacjonarny od 50 lat, w zamian masz
    > komórkę" - i babcia ma komórkę, która cały czas leży w domu, bo babcia
    > jej nigdzie nie bierze).

    No i gitara. Babcia zapłaci trzy razy taniej za to samo.
    "Nie kupię babci komórki, bo z netu nie korzysta", czy jak?

    > Może, ale nie jest to typowe zastosowanie komórki. Być może rzeczywiście

    No jasne, rozmowy to nie jest typowe zastosowanie telefonu :-)

    Rzeczywiście, producenci smarkfonów chyba też do tego wniosku
    doszli- jakość czy dodatkowe funkcie połączeń głosowych
    (np. filtrowanie rozmów czy (strach pomyśleć) ich nagrywanie)
    to ostatnia rzecz, jaką by się pochwalili w reklamie.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.