  • Data: 2009-09-20 20:43:24
    Temat: Re: Przenoszalnosc numerow
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 18:32, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie do praktykow zorientowanych w najaktualniejszych trendach
    > przenoszalnosci numerow stacjonarnych :)
    > Mam ja sobie numer w Erze Firmowej - bardzo fajny, dostalem go kiedys jako
    > MSN, niegdys nalezal do Biura Obslugi Klienta TPSA w Radomsku. Do tej pory
    > tygodniowo dzwoni z 5 osob do Tepsy, choc numer juz od 5 lat mam ja.
    > Gdy go przenosilem, nei bylo przenosaalnosci w mojej strefie np. do
    > Tlenofonu. Teraz juz jest - ale z TPSA. I stad pytanie -  w pazdzierniki
    > konczy mi sie roczny cyrograf i czy daloby si ecos zrobic, zeby ten numer
> [...]

    Wybaczcie OT, ale...aż drętwieje mi wszystko- w polszczyźnie, w tym
    kontekście - tylko i wyłącznie PRZENOŚNOŚĆ.

    Przenoszalność tylko w kontekście statystycznym, czyli np. jeśli w
    ciągu 1 miesiąca dokonano przeniesienia 3% numerów, to miesięczna
    przenoszalność wynosiła 3%. Analogicznie do zachorowalności na grypę,
    donaszalności ciąży itp. Natomiast jako proces, technologia itp. tylko
    PRZENOŚNOŚĆ. Analogicznie jak donośność (głosu).