  • 21. Data: 2011-02-23 20:59:57
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 14:42:18 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Wolałbym nie zgadywać - możesz polecić konkretne
    > modele które nie będą miały problemów z pracą w PL?

    Nie, bo nie używam, wszystkie moje telefony mają to wbudowane, laptop ma
    również kartę 3G, wolę włożyć sima do laptopa niż mieć kolejną baterię do
    pamiętania o naładowaniu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 22. Data: 2011-02-23 21:04:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie, bo nie używam, wszystkie moje telefony mają to wbudowane, laptop ma
    > również kartę 3G, wolę włożyć sima do laptopa niż mieć kolejną baterię do
    > pamiętania o naładowaniu

    I wolisz płacić za dane 3G osobno w laptopie i w telefonie?
    To ja jestem oszczędniejszy...

  • 23. Data: 2011-02-23 21:07:31
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Pszemol wrote:
    > Patrzę na opisy tych dwu urządzeń i co mi się rzuca w oczy, to
    > Huawei E5 ma czas pracy ok 8-10 godzin na jednym ładowaniu
    > a MiFi 2325 tylko 4 godziny a jest znacznie droższy...

    E5 nie ma 10 godzin - wytrzymuje około 4 godzin pod obciążeniem.

    > Czy to ma sens?

    W zasadzie ma :) Albo nie ma.

    > W przenośnym urządzeniu czas pracy z jednego ładowania baterii
    > jest chyba najważniejszym parametrem, nie sądzicie?

    I wszystko się zgadza. Z tym, że do mifi masz dostępne większe baterie,
    a do E5 jeszcze nie widziałem. Poza tym Mifi ma jeszcze kilka bajerów,
    których nie ma e5, ale w kwestii dostępu do netu to ja wolę e5 z
    wyświetlaczem. Tylko wkurza mnie limit 5 userów korzystających. Ale na
    taki wypadek mam D100.

    Jakub

  • 24. Data: 2011-02-23 21:18:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 15:04:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > I wolisz płacić za dane 3G osobno w laptopie i w telefonie?
    > To ja jestem oszczędniejszy...

    tak, bo w laptopie mam kartę prepaid z jakimiś gigabajtami bez daty
    przydatności do spożycia, a że laptop rzadko jest poza zasięgiem jakiegoś
    wlana, starczy mi na baaaardzo długo. Zapłaciłem raz jakieś grosze i mam
    święty spokój.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 25. Data: 2011-02-23 21:54:57
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 15:04:56 -0600, Pszemol napisał(a):

    > I wolisz płacić za dane 3G osobno w laptopie i w telefonie?
    > To ja jestem oszczędniejszy...

    "Oszczędniejszy" i "iPhone 4" to słowa, które raczej nie są ze sobą zgodne.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 26. Data: 2011-02-23 22:49:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wlana, starczy mi na baaaardzo długo. Zapłaciłem raz jakieś grosze i mam

    A gdzie to można gigabajty kupić bez limitu czasu ich wykorzystania?

  • 27. Data: 2011-02-23 22:49:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message

    > E5 nie ma 10 godzin - wytrzymuje około 4 godzin pod obciążeniem.

    Czyli ściema, ok.

> [...]
    > a do E5 jeszcze nie widziałem. Poza tym Mifi ma jeszcze kilka bajerów,
    > których nie ma e5, ale w kwestii dostępu do netu to ja wolę e5 z

    Jakie ma Mifi bajery których E5 nie ma?

  • 28. Data: 2011-02-23 23:41:19
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > "Oszczędniejszy" i "iPhone 4" to słowa, które raczej nie są ze sobą
    > zgodne.

    To się nazywa oszczędność na bogato :)

    Jakub

  • 29. Data: 2011-02-24 13:59:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 16:49:01 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A gdzie to można gigabajty kupić bez limitu czasu ich wykorzystania?

    W tej chwili już niestety nigdzie. Co nie znaczy, że nie ma dosyć
    sensownych ofert tu i ówdzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 30. Data: 2011-02-24 15:21:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > "Oszczędniejszy" i "iPhone 4" to słowa, które raczej nie są ze sobą
    > zgodne.

    Tak sądzisz? A czemu to?
    Mieszkam w USA - tu iPhone 4 nie jest chyba aż taki drogi...

    Zwłaszcza gdy już wcześniej miałeś abonament u AT&T i tylko wymieniasz
    telefon przedłużając istniejący kontrakt. Zapłaciłem $199 i dodałem 3G-data
    za $15 miesięcznie. Przeciętny lunch w fastfoodzie kosztuje mnie $6-10.
    Bochenek chleba - $3. Dwulitrowa butelka Coca-Coli $2. Te $15 miesięcznie
    to naprawdę niewiele... za posiadanie najlepszego telefonu na świecie ;-)

    Ile kosztuje posiadanie iPhone 4 w Polsce w relacji do lokalnych cen?

    Gorzej jest z tym, że jadąc za granicę nie mogę tanio dodać sobie danych
    do mojego planu z ATT, a włożenie obcej karty SIM jest kłopotliwe bo
    musiałbym zdjąć simlocka z iPhone4 (zrobić mu jailbreak) czego nie chcę.
    Na dodatek wyjmując kartę AT&T telefon przestałby działać na amerykańskim
    numerze, co nie jest pożądane zwłaszcza na wyjazdach służbowych :-)

    Stąd potrzeba rozwiązania "na około" poprzez zastosowanie wifi hotspot...