  • Data: 2011-03-02 10:53:26
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 00:21:55 +0100, JoteR napisał(a):

    > Ależ skąd, ależ skąd. iPhone 4 32GB kosztuje u nas nieco ponad 5 stów. A
    > przynajmniej tak myślał pewien niedoszły wyznawca Wiadomego Kościoła:
    > http://www.24opole.pl/5874,Zdjecie_IPhone_a_za_540_z
    lotych,wiadomosc.html

    A tak, widziałem podobną licytację *zdjęcia* najnowszej (wtedy) Nokii N8 -
    w tekście opisu kilkukrotnie było ostrzeżenie, żeby uważnie czytać czego
    dotyczy oferta i licytować dopiero po zastanowieniu się :)
    Nie wiem niestety jak się licytacja (i sprawa) zakończyła :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."