  • Data: 2011-03-02 15:16:30
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 16:11:07 +0100, TGor napisał(a):

    > Serio legitymują ludzi? Bo że kupujący gotówką to z gruntu podejrzany
    > jest, już wiem, ale papiery sprawdzać, jak za okupacji?

    W US wylegitymują, bo musisz podpisać umowę z AT&T. W Europie możesz kupić
    za gotówkę, ale zaproponują to co muszą - Mobile Me (aktualnie nie bo idzie
    nowa oferta), wykup dłuższej gwarancji oraz przegranie kontaktów. Można
    oczywiście powiedzieć NIE, ale pracownik ma obowiązek to zaoferować.
    Praktyka pokazuje, że mimo legendarnej rzekomej łatwości konfiguracji
    iPhone, zdecydowana większość docelowych i realnych klientów sobie z tym
    nie poradzi. I to z najprostszymi rzeczami, jak np. konfuguracja konta
    Exchange (nota bene faktycznie prosta, prostsza niż w innych urzadzeniach i
    - OTOMOK - lepiej zrobiona niż u Microsoftu)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł