  • Data: 2011-02-25 20:38:34
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > Popraw zatem błąd w Wikipedii.

    A od kiedy Wikipedia jest źródłem wszelkiej mądrości?

    > Czy radio to jedyny sposób słuchania muzyki jaki znasz?
    > Radio w telefonie to niepopularny dodatek w USA.

    Wiemy. W USA RDSu też nie wynaleźli, a częstotliwości zmienia się co
    0,2MHz i wszystkie są nieparzyste. Jedyna metoda słuchania radia to radio
    satelitarne, bo między miastami jest busz, dzikość itd. O zasięgu GSM nie
    wspomminając (w Waszyngtonie do dziś nie ma GSM w metrze?)

    > Sam widzisz, że Nokia była cienka skoro nie wygrała konkurencji z
    > iPhonem. Ludzie głosują portfelami. I iPhone to głosowanie wygrywa,
    > MIMO WIĘKSZEJ CENY.

    Z tego co wiem to zależy od segmentu urządzeń. iPhonów sprzedano sporo,
    ale liczbowo Nokii sprzedało się znacznie więcej, bo iPhone to nadal
    niewielki odsetek wszystkich telefonów mobilnych. Bo jeżeli liczymy
    cenowo to iPhone ma 100% rynku urządzeń powyżej 500 USD. Ale malutki
    rynek :)

    rgrds,
    Jakub