  • Data: 2011-02-26 17:06:44
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:05lhm61b6rlvm54kk74bk59h8u2t58hq3s@4ax.com...

    > Ale czy plik z muzyczka mozesz tam zapisac i pozniej odtworzyc, czy
    > sie nie uda, bo to niejablkowe jest :-)
    >
    > P.S. Tak normalnie zainstalowalo sie to jako dodatkowy dysk ?
    > Problem w tym ze malo ktory system lubi zeby mu inny system po
    > sektorach nosnika pisal, wiec albo trzeba ambitniejsze oprogramowanie
    > pisac, albo jak tansze telefony - "na czas podlaczenia do komputera
    > telefon bedzie wylaczony".

    Po pierwsze - nie pojawia się w Viscie jako dodatkowa litera dysku
    tylko w "My Computer" widać urządzenie przenośne, i wewnątrz
    "Internal Storage" a tam DCIM i potem już niżej tylko zdjęcia... OK.
    Faktycznie muzyki nie widać. Ale przecież do muzyki jest świetny
    program o nazwie iTunes, działający również na peceta, gdzie sobie
    importujesz dowolną muzykę z komputera, konwertujesz na format
    jaki iPhone łyka i grasz na iPhone. Mnożycie nieistniejące problemy!
    No ale tak to jest jak ktoś krytykuje iPhone którego nigdy nie posiadał.