  • Data: 2010-10-18 17:42:59
    Temat: Re: Przenośny HDD
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Qlfon" wrote:
    > Pomóżcie dobrzy ludzie:)

    Niedawno kupiłem Samsunga 500GB S2 Portable.
    Dlaczego? Bo mi się podobał z wyglądu.
    Czy jest szybki? Szybszy niż SATA 3,5 w zewnętrznej obudowie Chiefteca.
    Czy jest trwały? Okaże się. :-)

    Wybierz po prostu to, co Ci się podoba, chyba że jakiś konkretny model
    ma zatrzęsienie koszmarnych komentarzy, wtedy coś może być coś
    z nimi nie tak lepiej wybrać coś innego.

    Pozdrawiam
    .Peeter