  • 1. Data: 2012-05-14 12:53:51
    Temat: Przenosiny Mobilking- orange na karte jak?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    witam

    chce uciec z Mobilkinga do orange? czy mam się udać od razu do salonu orange?

  • 2. Data: 2012-05-14 15:34:10
    Temat: Re: Przenosiny Mobilking- orange na karte jak?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > witam
    >
    > chce uciec z Mobilkinga do orange? czy mam się udać od razu do salonu orange?

    Tak, pod warunkiem, że masz zarejestrowaną kartę.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-05-15 00:47:02
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2012-05-14 15:34, Grzexs pisze:

    > Tak, pod warunkiem, że masz zarejestrowaną kartę.

    O nie.

    Ja mam numer w Play na kartę (zarejestrowany). Dzisiaj (w zasadzie
    wczoraj) byłem w dwóch salonach Orange, aby przenieść ten numer z
    powrotem do Orange (bo na początku miałem go w Orange) żeby mieć go na
    kartę ale w orange. W końcu jak w orange wprowadzili 8002 START to play
    stracił najważniejszy dla mnie atut czyli rok ważności konta, a i ludzie
    będą mogli do mnie taniej dzwonić.

    W obu salonach powiedzieli mi, że tak to się nie da. Można jedynie na
    abonament, zetafon albo na kartę ale jak kupię starter z telefonem. Dla
    mnie to jest jakiś absurd.

    Dodam, że jak ten numer dwa lata temu przenosiłem z orange do play to
    cała operacja trwała niecałą dobę.

    Przy okazji: da się przenieść numer przez internet?

  • 4. Data: 2012-05-15 15:38:23
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "quasi"
> [...]
    > orange. W końcu jak w orange wprowadzili 8002 START to play stracił
    > najważniejszy dla mnie atut czyli rok ważności konta,

    Zapytam wprost: jak nazywa się to zioło?

    --
    M.

  • 5. Data: 2012-05-15 18:56:03
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > O nie.
    >
    > W obu salonach powiedzieli mi, że tak to się nie da. Można jedynie na
    > abonament, zetafon albo na kartę ale jak kupię starter z telefonem. Dla
    > mnie to jest jakiś absurd.

    Dziwne, przenosiłem 2 razy z Play do Orange na kartę i bez problemów.
    Trzeba było się uprzeć, tudzież postraszyć UKE. Po prostu chcieli się
    naciągnąć.

    > Dodam, że jak ten numer dwa lata temu przenosiłem z orange do play to
    > cała operacja trwała niecałą dobę.
    >
    > Przy okazji: da się przenieść numer przez internet?

    Da się do mBank mobile, też to robiłem, ale trwało ze dwa tygodnie i nie
    obyło się bez problemów. Kurier 2 razy przewoził kartę i umowę, bo coś
    nie zadziałało od razu.

    Do innych sieci nie wiem.

    --
    Grzexs