  • 361. Data: 2011-03-03 18:41:34
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Uważacie że należy chronić dorosłe, nie ubezwłasnowolnione osoby
    > przed zrobieniem samym sobie krzywdy?

    Tak, u nas jest taki zwyczaj, że ostrzega się innych przed
    niebezpieczeństwem, którego potencjalna ofiara może sama nie dostrzec.
    Przyczep się lepiej do waszych napisów na kubeczkach, ostrzegających
    dorosłe, nie ubezwłasnowolnione osoby, że gorąca kawa może oparzyć.

    JoteR

  • 362. Data: 2011-03-03 19:31:36
    Temat: Re: Przeno?ny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Dopasowałem przekaz do poziomu odbiorcy.

    Raczej do swojego poziomu kultury.

  • 363. Data: 2011-03-03 20:00:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 13:31:36 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Raczej do swojego poziomu kultury.

    TTST, OSD

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 364. Data: 2011-03-03 21:28:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > TTST, OSD

    Przekaz nieczytelny.

  • 365. Data: 2011-03-03 23:55:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 3 Mar 2011 15:28:57 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Przekaz nieczytelny.

    Użyj sobie google, robaczku, to się stanie czytelny.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 366. Data: 2011-03-04 07:26:28
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zainteresuj się z jakich krajów ludzie emigrują DO Polski...

    Po co mam się interesować dlaczego Ty emigrowałeś ?

  • 367. Data: 2011-03-04 07:29:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Pogadamy jak już dorośniesz i będziesz się jakoś sensownie podpisywał.
    > Na razie spadaj skąd przypełzłeś.

    Możesz sobie palcem w bucie pokiwać w tył i w przód

  • 368. Data: 2011-03-04 21:01:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A ja tak nie lubie. Owszem - czasem przydatne, ale generalnie lubie
    > sobie zrobic co pewien czas backup i zabezpieczyc, za to nie cierpie
    > automatow, ktore mi np skasuja dane z innych miejsc, bo przypadkiem
    > skasowalem je i z telefonu.

    To je przenoś a nie kasuj

  • 369. Data: 2011-03-05 13:14:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W tym, ze najwyrazniej jest to trudne :-)

    Trudne-łatwe to pojęcia bardzo względne...
    To co dla mnie, czy dla Ciebie, pracującego z komputerami
    na co dzień jest łatwe może być dla kogoś kto komputery widzi
    od przypadku do przypadku bardzo trudne...

    Jak sprzedajesz popularny produkt to masz cały wachlarz klientów
    o różnym stopniu wtajemniczenia w sztukę "gadżetologii"...
    Mnie nie dziwi że to oferują i działa to według mnie na plus a nie
    na minus. Jak widać są ludzie którzy chcą udupić Apple za byle
    co, nawet za to, że oferuje klientowi jakąś darmową usługę...
    Ale tak to już jest - negatywnie nastawione osoby zawsze znajdą
    negatywną interpretację nawet do najbardziej pozytywnych faktów.
    Optymista powie szklanka w połowie pełna, pesymista powie, że
    szklanka w połowie pusta, nie?

    Wracając do ksiażki adresowej - iPhone w połączeniu z iTunes
    potrafi skorzystać w pełni z książki adresowej MS Windows.
    A więc jeśli Twój stary telefon miał kabelek USB i byłeś w stanie
    sczytać książkę adresową do komputera (ja to zrobiłem z użyciem
    software Motorola Phone Tools dla mojego Razra oraz Samsung
    PC Studio dla telefonu mojej lepszej połówki) to iTunes nie będzie
    miał najmniejszych problemów z załadowaniem windowsianej
    książki adresowej do iPhone. Ja jednak rozumiem że to co dla
    mnie łatwe może stanowić dla kogoś problem i nie wyśmiewam
    się że Apple coś oferuje to znaczy że to musi być trudne - nie jest.
    Są ludzie dla których odnalezienie SIMa w telefonie i jego poprawne
    założenie jest trudne i widziałem człowieka który sobie o mało co
    nie złamał blaszki-sprężynki mocującej SIMa w USB-modemie
    gdybym mu w porę nie zabrał z ręki tego modemu i nie pomógł.
    Ludzie są różni i nie warto mierzyć wszystkich swoją miarką :-)

  • 370. Data: 2011-03-05 13:15:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <t...@w...pl> wrote in message

    > Buszmen i inteligent w jednym.

    "System" to bardzo ogólne i wieloznaczne pojęcie...