  • Data: 2011-02-26 17:26:48
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote in message
    news:ik9409$crm$1@news.onet.pl...

    > A od kiedy Wikipedia jest źródłem wszelkiej mądrości?

    Odkąd ludzie mający wiedzę redagują w niej artykuły...

    > Wiemy. W USA RDSu też nie wynaleźli, a częstotliwości zmienia się co
    > 0,2MHz i wszystkie są nieparzyste. Jedyna metoda słuchania radia to radio
    > satelitarne, bo między miastami jest busz, dzikość itd. O zasięgu GSM nie
    > wspomminając (w Waszyngtonie do dziś nie ma GSM w metrze?)

    Nie wiem, nie mieszkam w Waszyngtonie - a co do słuchania radia
    poza większymi miastami, to wytłumaczeniem jest gęstość zaludnienia.
    Kto miałby płacić za nadajniki tego typu porozrzucane w miejscach
    jak stan Montana, gdzie na obszarze 381 tysięcy km kwadratowych
    (obszar Polski to 323 tysiące km2) mieszka 980 tysięcy mieszkańców,
    tyle co w samym Krakowie? Komentarzem na temat słuchania radia
    w USA wykazałeś się wysoką ignorancją i totalną nieznajomością
    tego kraju. Tak, radio satelitarne ma dużo większy sens w USA.
    Jeśli ktoś w ogóle słucha radia.

    > Z tego co wiem to zależy od segmentu urządzeń. iPhonów sprzedano sporo,
    > ale liczbowo Nokii sprzedało się znacznie więcej, bo iPhone to nadal
    > niewielki odsetek wszystkich telefonów mobilnych. Bo jeżeli liczymy
    > cenowo to iPhone ma 100% rynku urządzeń powyżej 500 USD. Ale malutki
    > rynek :)

    Ciekawe, bo ja nie wydałem 500USD nawet na dwa iPhone w swojej rodzinie.
    Każdy kosztował $199 z dwuletnim planem w ATT. Kto kupuje iPhone za >500?
    W USA nie ma takiej możliwości, bo bez planu w ATT (teraz też w Verizon) go
    nie kupisz...