  • 1. Data: 2010-08-17 13:05:25
    Temat: Przeniesienie prepaida
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Jest sobie karta prepaid, kupiona daaaawno jako Idea POP. Numer fajny i
    znany wielu osobom. Jest jednak problem - karta nie została zarejestrowana u
    operatora. W pudełku po starym telefonie leży sobie niewypełnony druczek
    sprzed niemal dekady. Myślę jednak o przeniesieniu tego tego numeru do innej
    sieci. Dotychczas przenosiłem tylko numer abonamentowy, a jak jest w
    przypadku przeniesienia takiego numeru, którego właściciel nie jest nigdzie
    odnotowany?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2010-08-17 13:16:38
    Temat: Re: Przeniesienie prepaida
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Użytkownik "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeniesienia takiego numeru, którego właściciel nie jest nigdzie odnotowany?
    nietrudno znaleźć w google, że numer musi być aktywny i zarejestrowany.

  • 3. Data: 2010-08-17 14:05:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 17 Aug 2010 15:05:25 +0200, Rabbit McCroolick napisał(a):

> [...]
    > sieci. Dotychczas przenosiłem tylko numer abonamentowy, a jak jest w
    > przypadku przeniesienia takiego numeru, którego właściciel nie jest nigdzie

    Zarejestrować, przenieść

    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka
    Jan Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-08-17 17:52:45
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik Rabbit McCroolick napisał:

> [...]
    > sieci. Dotychczas przenosiłem tylko numer abonamentowy, a jak jest w
    > przypadku przeniesienia takiego numeru, którego właściciel nie jest nigdzie
    Iść do salonu firmowego Orange z tym pudełkiem, zarejestrować numer,
    potem przenieść do innego operatora.

  • 5. Data: 2010-08-17 18:41:45
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    OK. Dzięki wszystkim.

  • 6. Data: 2010-08-18 18:20:42
    Od: "subcom" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jeśli chcesz do PLAY to oni Ci nawet wydrukują to co jest potrzebne do
    zarejestrowania numeru w orange - ale sam musisz to zanieść do Orange.

    M(R)

  • 7. Data: 2010-08-18 18:36:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 18-08-2010 o 20:20:42 subcom <m...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > jeśli chcesz do PLAY to oni Ci nawet wydrukują to co jest potrzebne do
    > zarejestrowania numeru w orange - ale sam musisz to zanieść do Orange.

    Ten ostatni trud, to też kwestia czasu ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 8. Data: 2010-08-20 10:49:25
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-08-17 19:52, konsultant pisze:
    > Użytkownik Rabbit McCroolick napisał:

    > Iść do salonu firmowego Orange z tym pudełkiem, zarejestrować numer,
    > potem przenieść do innego operatora.
    Oprócz pudełka musi być dowód osobisty - paszportu mi odmówili. Ważny
    był pesel więc może i prawo jazdy też wystarczy.
    W Orange musiałem mieć kod PUK, a na pudełku to raczej IMEI?
    W Play też potrzebowałem PUK.
    Pozdrawiam
    RadioX

  • 9. Data: 2010-08-20 10:56:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 12:49:25 +0200, radiox napisał(a):

    > Oprócz pudełka musi być dowód osobisty - paszportu mi odmówili. Ważny
    > był pesel więc może i prawo jazdy też wystarczy.

    Pesel jest w paszporcie i da się przenieść na paszport - bo jest ważnym
    dokumentem tożsamości.
    Jeżeli firma robi z tym problemy, to są jej własne fanaberie. Paszport jest
    nawet przez banki honorowany do operacji na koncie/karcie kredytowej.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 10. Data: 2010-08-20 20:22:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-08-2010 o 12:56:02 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

> [...]
    > jest
    > nawet przez banki honorowany do operacji na koncie/karcie kredytowej.

    No, paszport jest oficjalnym dokumentem potwierdzającym tożsamość, ale
    firma fanaberie może mieć i co jej zrobisz?