  • 11. Data: 2010-08-20 20:30:03
    Temat: Re: Przeniesienie prepaida
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 22:22:29 +0200, Piotr M napisał(a):

    > No, paszport jest oficjalnym dokumentem potwierdzającym tożsamość, ale
    > firma fanaberie może mieć i co jej zrobisz?

    np. napiszę skargę do UKE i UOKiK

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 12. Data: 2010-08-20 21:08:52
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-08-2010 o 22:30:03 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > np. napiszę skargę do UKE i UOKiK

    Miałem na myśli fanaberie zgodne z prawem, bo UKE i UOKiK poruszają się
    zgodnie z literą prawa tak? Operator wymaga dowodu osobistego bo ma do
    tego prawo, nie masz - nie zarejestrujesz się. Nikt Cię nie zmusza do
    bycia klientem danego operatora. Bo być może to nie fanaberia operatora,
    że wymaga dowodu osobistego (obowiązkowy dokument Polaka), a fanaberia
    klienta, że takowego nie chce przedstawić.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 13. Data: 2010-08-20 21:38:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 23:08:52 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Miałem na myśli fanaberie zgodne z prawem, bo UKE i UOKiK poruszają się
    > zgodnie z literą prawa tak? Operator wymaga dowodu osobistego bo ma do
    > tego prawo, nie masz - nie zarejestrujesz się. Nikt Cię nie zmusza do

    Serio? Ale masz jakieś wsparcie, czy tylko trollujesz bez sensu?
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4317/4420947
    .pdf
    jak byk - dokument TOŻSAMOŚCI
    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/mnp_prepaid_regulamin2.pdf
    "dokument stwierdzający tożsamość"
    Play bez problemu przenosi numer na podstawie paszportu - sprawdzone.

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 14. Data: 2010-08-21 17:09:41
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-08-20 23:38, Waldek Godel pisze:

> [...]
    s/ind/mnp_prepaid_regulamin2.pdf
    > "dokument stwierdzający tożsamość"
    > Play bez problemu przenosi numer na podstawie paszportu - sprawdzone.

    W paszportach nie ma pesel'a.
    Zresztą dowód to się wyrobi, ale co z kodem PUK?

  • 15. Data: 2010-08-21 18:08:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 21 Aug 2010 19:09:41 +0200, radiox napisał(a):

    > W paszportach nie ma pesel'a.

    Jak już ci kiedyś rodzice wyrobią, to się dowiesz, jak bardzo się mylisz.

    USTAWA
    z dnia 13 lipca 2006 r.
    o dokumentach paszportowych
    (Dz. U. z dnia 10 sierpnia 2006 r.)
    Art. 18. 1. W dokumencie paszportowym zamieszcza się następujące dane
    9) numer PESEL;

    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 16. Data: 2010-08-22 09:40:13
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-08-21 20:08, Waldek Godel pisze:

> [...]

    > o dokumentach paszportowych
    > (Dz. U. z dnia 10 sierpnia 2006 r.)
    > Art. 18. 1. W dokumencie paszportowym zamieszcza się następujące dane

    Jednak sam zobaczysz jak rodzice będą robili Ci paszport. Trzeba umieć
    czytać ze zrozumieniem bo innych wprowadzasz w błąd. Tylko dlatego
    odpisałem na takie głupoty i w sumie obelgi.
    Ale widzę, że kolega Waldek Godel to lokalny troll bo znalazłem ok 3500
    jego postów większość same głupoty I JUŻ NIE DYSKUTUJĘ.

    Jak kolega taki mądry to należało napisać tak:

    Idziesz osobiście (przez internet nie da się tego zrobić, ponieważ ważny
    jest twój własnoręczny podpis) z DOWODEM OSOBISTYM, kartą SIM (potrzebny
    jej numer) oraz kodem PUK (kod powinien być na tym plastiku, z którego
    wyłamywałeś kartę SIM, ale może jak kupowałeś jakiś zestaw startowy to
    może być na jakimś druczku).
    Jeśli, którejś z tych rzeczy nie masz musisz poprzestać na tym co masz.

    Jeżeli nie masz punktu Orange w okolicy możesz wysłać poleconym
    formularz ze strony oraz ksero DOWODU OSOBISTEGO.

    Rejestracja powinna być potwierdzona SMS'em.

    I to wszystko.

  • 17. Data: 2010-08-22 09:53:25
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-08-22 11:40, radiox wrote:

    > I to wszystko.

    oznacza, że w paszporcie nie ma PESEL?

    TG

  • 18. Data: 2010-08-22 10:38:50
    Od: radiox <r...@o...pl>

    W dniu 2010-08-22 11:53, TGor pisze:

    > oznacza, że w paszporcie nie ma PESEL?
    >
    > TG

    Odpowiadam jeszcze raz.
    Tak. W paszporcie nie ma pesel i nigdy nie było.

  • 19. Data: 2010-08-22 10:41:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 11:40:13 +0200, radiox napisał(a):

    > Ale widzę, że kolega Waldek Godel to lokalny troll bo znalazłem ok 3500
    > jego postów większość same głupoty I JUŻ NIE DYSKUTUJĘ.

    O.. brakło argumentów? Co ja wypisuję.. musiałyby kiedyś istnieć, zeby
    mogło braknąć

    > Jak kolega taki mądry to należało napisać tak:

    Należało najpierw przeczytać:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/4826/4942412
    .pdf
    17. ,,Rejestracja Abonenta- dobrowolne podanie Operatorowi swoich danych
    przez Abonenta;

    4. Abonent ma możliwość rejestracji poprzez wypełnienie karty
    rejestracyjnej w celu otrzymywania, w określonych w Ustawie przypadkach,
    informacji i zawiadomień.

    I to tyle w temacie rejestracji karty w Orange na podstawie ich własnego
    regulaminu. Wysłanie karty z danymi, nikt nie wspomina o żadnych
    dokumentach.

    Karta rejestracyjna jeszcze niedawno była tutaj:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/1424/1459056
    .pdf
    jak znów pojawi, wystarczy wypełnić i wysłać..

  • 20. Data: 2010-08-22 10:43:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 22 Aug 2010 12:38:50 +0200, radiox napisał(a):

    > Odpowiadam jeszcze raz.
    > Tak. W paszporcie nie ma pesel i nigdy nie było.

    http://grafik.rp.pl/grafika2/306802,125445,9.jpg
    numer 72033012347 po prawej stronie to numer PESEL.

    Jak już naprawdę będziesz mieć paszport, taki prawdziwy a nie tymczasowy
    dla dzieci, to się sam przekonasz.

    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński
    aka Jan Strybyszewski