  • Data: 2010-08-20 21:08:52
    Temat: Re: Przeniesienie prepaida
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-08-2010 o 22:30:03 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > np. napiszę skargę do UKE i UOKiK

    Miałem na myśli fanaberie zgodne z prawem, bo UKE i UOKiK poruszają się
    zgodnie z literą prawa tak? Operator wymaga dowodu osobistego bo ma do
    tego prawo, nie masz - nie zarejestrujesz się. Nikt Cię nie zmusza do
    bycia klientem danego operatora. Bo być może to nie fanaberia operatora,
    że wymaga dowodu osobistego (obowiązkowy dokument Polaka), a fanaberia
    klienta, że takowego nie chce przedstawić.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."