  • Data: 2012-01-31 18:40:52
    Temat: Re: Przeniesienie numeru do Mbank mobile
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A coś więcej?

    Przenosiłem jeden numer (z ery) i dopiero za drugim razem się udało.
    Kurier przywiózł SIM, ale okazało się, że poprzedni nie wyraża zgody, bo
    brakowało pesela. Po uzupełnieniu danych kurier, o dziwo,
    przywiózł drugą kartę. Może to nie wina mBanku, ale z kurierem ganiałem
    się przez kilka dni, bo do południa "ja nie mogłem", a po południu on.

    Karta nie działała przez 3 dni. Napisałem reklamację i otrzymałem
    znaczące gratisy przez okres pół roku.

    --
    Grzexs