  • 11. Data: 2011-09-15 10:45:59
    Temat: Re: Przeniesienie numeru PLAY -> ORANGE
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-09-15 10:49, K pisze:

    > postraszyc uke. jak straszenie nie pomaga to napisac skarge do uke, oni
    > tam lubia takie akcje.

    Numer nagle zaczal dzialac w Orange. Przenosiny ERA->PLAY sa duzo
    gladsze niz PLAY->ORANGE. Orange mogloby popracowac nad informowaniem
    SMSami uzytkownika na jakim etapie sa przenosiny.

    p.

  • 12. Data: 2011-09-16 11:05:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-15 08:49:22 +0000, K <g...@z...gov.pl> said:

    > postraszyc uke. jak straszenie nie pomaga to napisac skarge do uke, oni
    > tam lubia takie akcje.

    Czy dobrze pamiętam, że to miało jakoś koło jednego dnia działać
    (przeniesienie)?

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2011-09-17 11:32:52
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 20:34:58 +0200, perszing napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Czy czesto sa klopoty przy przenosinach numeru PREPAID z PLAY do ORANGE?
    >
    > Pytam bo kolega wlasnie z bolem przenosi. Po prawie 2 tygodniach
    > "meczenia" numer zniknal z PLAY, a w Orange jak nie bylo tak nie ma.
    > Przy ucieczce z ERY do PLAY wszystko bylo szybko i sprawnie przeprowadzone.
    >
    > p.

    Hm... zastanawiam sie nad przeniesieniem era-Pplay, a tu z play uciekają do
    orange. W czym orange jest lepsza ? Miałem w erze taryfe z 200 minutami+
    sieć rodzinną. W play mysle o stanie darmowym+650 minut +internet 250 MB/1
    GB+ 2 telefon pre-paid +dzwonienia na wybrany numer 10pln/miesiąc.

    Jak to lepiej zrobic w orange lub plusie? Telefon:samsung galaxy s2.

  • 14. Data: 2011-09-17 18:41:11
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Numer nagle zaczal dzialac w Orange. Przenosiny ERA->PLAY sa duzo
    > gladsze niz PLAY->ORANGE. Orange mogloby popracowac nad informowaniem
    > SMSami uzytkownika na jakim etapie sa przenosiny.

    Coś z tym przenoszeniem do Orange jest nie tak. Kiedyś przenosiłem z
    Movy i po przeniesieniu nie dało się do tego numeru dodzwonić z... Playa.
    Ustąpiło po złożeniu reklamacji w Orange i Playu, więc nie wiem, która
    pomogła.

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2011-09-17 19:18:01
    Temat: Re: Re: Przeniesienie numeru PLAY -> ORANGE
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >orange. W czym orange jest lepsza ?

    tylko 1 rzecz, mam w orange jakies 70% tel. do ktorych dzwonie na
    codzien, wlaczam 1000minut na zawolanie i dzwonie ile chce, nie
    licze...
    tylko dlatego orange, dodatkowo tanie doladowania przelewami sms z
    allegro jest dodatkowym plusem.

  • 16. Data: 2011-09-19 16:50:32
    Od: kukiz90 <i...@i...pl>

    jak to jest z przenoszeniem numerów? Czy można przenieść mobilny net z
    jednego operatora do drugiego? Z tego co wiem te karty sim też mają
    numery jak zwykłe telefony. To takie hipotetyczne pytanie wynikające z
    mojej wrodzonej ciekawości, zainspirowałem się po artykule o dodawaniu
    Free do Freedoma w Orange
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/