  • 1. Data: 2014-09-04 19:59:56
    Temat: Przeniesienie numeru
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Numer w T-mobile - zarejestrowany prepaid na osobe fizyczna.
    Chce przeniesc te karte do play - ta sama osoba, te same dane ale w play ma
    byc na firmę.

    Mozna tak, czy najpierw trzeba w t-mobile zmienic zarejestrowanie karty na
    firme?

    Dodam ze nazwa firmy to imie i nazwisko.

  • 2. Data: 2014-09-04 20:56:08
    Temat: Re: Przeniesienie numeru
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

> [...]
    > firme?
    >
    > Dodam ze nazwa firmy to imie i nazwisko.

    przenieść musiz tak jak jest.
    czyli albo przepisujesz w T-mobile na firmę i potem przenosisz
    albo najpierw przenosisz a potem zmieniasz
    zależy co am być po stronie Play.
    Jak przenosiłem do Formuły dla Firm to wariant 1

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-09-04 23:09:45
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj masti, 04 wrz 2014 w news:luack8$to9$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

> [...]
    > albo najpierw przenosisz a potem zmieniasz
    > zależy co am być po stronie Play.
    > Jak przenosiłem do Formuły dla Firm to wariant 1

    Przenosiłeś z Tmobile? Właśnie mam taką sytuację, że chcę przenieść numer
    firmowy Tmobile do Nju, a tam nie da rady zarejstrować na firmę, więc
    muszę najpierw w Tmobile zmienić dane abonenta na osobę. Ile to trwa i
    czy się za to płaci? Bo to chyba nie ma być cesja - trochę bez sensu.

  • 4. Data: 2014-09-04 23:48:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    pueblo wrote:

> [...]
    > muszę najpierw w Tmobile zmienić dane abonenta na osobę. Ile to trwa i
    > czy się za to płaci? Bo to chyba nie ma być cesja - trochę bez sensu.

    Z RedBulla do Playa via Plus :)
    tam gdzie możesz skaładasz kwity o przerejestrowanie na firmę/osobę i to
    robią od ręki. A potem normalnie składasz zlecenie u nowego operatora
    przeniesienia. trwa zwykle 24h choć do Playa to szło trochę dłużej. To
    znaczy samo przeniesienie to był moment ale kilka dni czekałem aż
    potwierdzą SMSem, że przenieśli

  • 5. Data: 2014-09-05 00:04:55
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-09-04 19:59, Budzik wrote:
> [...]
    > firme?
    >
    > Dodam ze nazwa firmy to imie i nazwisko.

    w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os.
    prywatnej na firme. Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego
    konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

  • 6. Data: 2014-09-05 08:23:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-05 00:04, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os.
    > prywatnej na firme. Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego
    > konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

    Oj, to prawda.
    Wczoraj poszedłem do salonu Orange z zamiarem przeniesienia
    zarejestrowanego prepaida Heyah (fajny numer mi się trafił dla córki :),
    ale że jeszcze za młoda to numer jeszcze poleży i rok ważności konta z
    orange się przyda) i zostałem odprawiony z kwitkiem, bo paniusia
    zażądała dowodu, że numer jest zarejestrowany. Heyah nie wysyła
    potwierdzeń na piśmie jedynie SMSa, którego zresztą nie dostałem, ale
    cudem dodzwoniłem się na infolinię (kryminał za kasę, która łykają przy
    takiej okazji się komuś należy) i potwierdzili mi, że jest już
    zarejestrowany. Moje oświadczenie miała za nic...

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2014-09-05 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik AL a...@s...tam.pl ...

    > w zeszlym roku przenosilem TakTaka na abonament i jednoczesnie z os.
    > prywatnej na firme. Da sie jak najbardziej (choc to zalezy na jakiego
    > konsultanta sie trafi po drugiej stronie).

    No własnie powiedziano mi ze sie nie da.
    Inni to potwierdzają.
    Moze w Twoim przypadku chciało im sie przeniesc najpierw jako osoba
    fizyczna i dopiero po przeniesieniu zmienic na firme.

    Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w
    przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy
    przenoszeniu numeru?

  • 8. Data: 2014-09-05 11:50:41
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Swoja droga nie rozumiem potrzeby okreslania firma czy osoba fizyczna w
    > przypadku jednoosobowych DG - sa jakies powody aby to robic przy
    > przenoszeniu numeru?

    Nobilitacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 9. Data: 2014-09-05 13:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Henryk "Plumski" Plumowski g...@k...eu ...

    > Nobilitacja.

    Ale dla kogo?

  • 10. Data: 2014-09-05 14:20:20
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    > Ale dla kogo?

    "Pacz", mam firmową komórę; więc wiedz z kim masz do czynienia...

    P.S. jakby co, to wszystko ironia oparta na faktach.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek